Prima campanie de promovare pentru pufuleti
Pufuletii Gusto se lanseaza in peisajul comunicarii printr-o ampla campanie care comunica optimismul marcii.
Pentru prima data o campanie de comunicare readuce in atentia publicului, intr-o maniera neconventionala, pufuletii romanesti autentici, de nostalgica amintire si totusi vesela prezenta contemporana. Patru agentii de comunicare au colaborat la dezvoltarea campaniei, de la strategia de brand, spoturi TV si pana la campania de PR si on-line.
Gusto este liderul pietei de pufuleti din Romania potrivit volumului de vanzari. Compania Phoenix, producatorul Gusto, si-a inceput activitatea in urma cu 17 ani, cu o mica linie de productie amplasata in casa unuia dintre asociati. In prezent, fabrica moderna detinuta la Baicoi are o capacitate de productie de peste 1 milion de pungi pe zi, una dintre cele mai mari la nivel european. Compania exporta pufuleti in 8 tari, iar cifra de afaceri inregistrata in anul 2008 se apropie de 15 milioane de euro. Aparatura inovativa si reteta unica de pufuleti folosita de companie au stabilit standardul calitatii in domeniu si au asigurat succesul produsului.
Phoenix este prima companie producatoare de pufuleti care deruleaza un program de comunicare pentru consumatorii romani.
Campania pufuletilor Gusto a debutat cu misterioasa aparitie in lanurile de langa Baicoi a trei fete zambitoare gigant. Pentru o saptamana, cele trei desene au fost subiect de discutii atat in presa, cat si pe cele mai importante bloguri, si nimeni nu a facut legatura cu fabrica de pufuleti de la Baicoi. Prin aceste desene, pufuletii Gusto au atras atentia oamenilor pentru a da startul campaniei pentru optimism, care va dura cel putin pana la finalul anului. Odata interesul starnit, pentru a aduce zambetul pe fetele romanilor, pufuletii Gusto au creat reclame TV care vorbesc in cheie umoristica despre optimism indestructibil si au initiat Liga Optimistilor.
“Aceasta campanie ni se potriveste ca o manusa, reprezinta exact felul nostru de a fi – mereu optimisti si inzestrati cu simtul umorului. Suntem o companie mica, daca ne comparam cu marile multinationale, dar consumatorii ne-au aprecia”, a declarat Eliodor Apostolescu, unul dintre detinatorii companiei Phoenix.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro