Tableta Apple: salvatoarea companiilor media
Imediat dupa lansarea iPhone sau Ipod, Apple a investit zeci de milioane de dolari in publicitate. Oare va face acelasi lucru si cu Tablet PC-ul?, scrie The Business Insider.
Daca urmarim istoria Apple vedem ca imediat dupa lansarea unui nou gadget, a iPhone-ului sau a Ipod-ului, compania a investit zeci de milioane de dolari in publicitate, scrie The Business Insider. Spre exemplu, atunci cand a fost lansat iPod, in 2001, Apple a cheltuit peste 28,5 milioane de dolari pentru publicitate, dintre care 16,3 milioane s-au dus la posturile de televiziune iar la reviste si ziare, 9,6 miliarde de dolari. In anul 2007, atunci cand a lansat iPhone-ul, Apple a cheltuit 16,6 milioane de dolari pe publicitate, potrivit Kantar Media.
Televiziunile au castigat si de aceasta data cel mai mult, 9,3 milioane de dolari, urmate de revistele pentru consumatori 5,6 milioane de dolari. Intrebarea este insa, daca si pentru tableta, Apple va face la fel . Pana acum agentia care se ocupa cu promovarea produselor Apple, TBWA / Media Arts Lab, nu a facut nicio dezvaluire, ne informeaza The Business Insider. Pana atunci insa, analistii de pe piata spun ca tableta are suficienta reclama gratie controverselor pe care le-a starnit in presa.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro