Vanya Panayotova, L'Oréal România şi regiunea Adria-Balcani: Sfatul meu pentru o tânără care îşi începe acum parcursul profesional este să fie blândă cu ea însăşi, să cultive relaţii bazate pe respect cu partenerii şi cu echipa din care face parte şi să aibă o poziţie fermă în faţa nedreptăţilor
Cifră de afaceri (2020): 526 mil. lei*
Număr de angajaţi (mediu, 2020): 339*
*potrivit datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice
CARTE DE VIZITĂ
• Vanya Panayotova s-a alăturat echipei L’Oréal în 2018, după ce, anterior, lucrase pentru gigantul american P&G timp de 14 ani, în diferite funcţii;
• În 2004 s-a mutat prima dată în România pentru o poziţie în interiorul companiei, pentru ca apoi să primească primul job de country manager în Serbia;
• A revenit apoi pe plan local înainte de a schimba compania – Kraft (pe atunci Mondelez), activă în domeniul dulciurilor;
• În 2019 s-a întors pentru a treia oară în România, ca CEO al operaţiunilor locale, preluând, în martie 2020, şi funcţia de General Manager al companiei pe pieţele din zona Adria-Balcani. Este vorba de operaţiunile din Bulgaria, Croaţia, Serbia, Bosnia şi Herţegovina, Slovenia, Albania, Muntenegru, Macedonia de Nord şi Kosovo, după ce, anterior, primise şi conducerea operaţiunilor din Republica Moldova.
Sfatul meu pentru o tânără care îşi începe acum parcursul profesional este să fie blândă cu ea însăşi, să cultive relaţii bazate pe respect cu partenerii şi cu echipa din care face parte şi să aibă o poziţie fermă în faţa nedreptăţilor.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro