Vânzările Agricola au crescut în 2017 cu 6% la carnea de pasăre, şi cu 10% la salamuri crud-uscate

Autor: Andra Stroe Postat la 23 februarie 2018 56 afişări

În 2017, vânzările de carne de pasăre ale companiei Agricola Bacău au înregistrat un volum de 42.110 tone, cu 2% mai mult faţă de anul precedent (41.265 tone) şi o creştere de 6,2% în valoare, în condiţiile unei uşoare majorări a preţului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de aproximativ 401,324 mil. lei, faţă de 387,002 milioane lei în 2016.

Vânzările Agricola au crescut în 2017 cu 6% la carnea de pasăre, şi cu 10% la salamuri crud-uscate

Grupul de firme Agricola a înregistrat în 2017 o cifră totală de afaceri de 683,183 mil. lei, cu 5,31% mai mare decât cea înregistrată anul precedent, 648,746 mil. lei (în condiţiile în care în cursul anului 2016 Agricola a făcut exit din business-urile GA-Nutriţie Animală SA şi Suinprod SA). Toate celelalte companii ale grupului, respectiv toate categoriile de produse Agricola au înregistrat creşteri în 2017.

La categoria mezeluri (salamurile crud-uscate şi preparatele fiert-afumate), cifra de afaceri a fost de 124,843 mil. lei, cu 2,55% mai mare decât în 2016 (cresterea reală ar fi de 10,51%, dacă se iau în calcul, începând cu iunie 2016, efectele aplicării Legii 321, prin care off-urile de vânzări se exclud din cifra de afaceri începând cu acea dată). Salamurile crud-uscate Agricola, care au înregistrat anul trecut o creştere valorică a vânzărilor de 9,13%, respectiv o creştere de 6% în volume. De asemenea, anul trecut au crescut vânzările valorice ale preparatelor fiert-afumate cu 20,5%, respectiv 15% în volum.          

Europrod SA, compania din grupul de firme Agricola care comercializează  semipreparate şi produse tip ready-meal, a înregistrat în 2017 vânzări mai mari cu cu aproape 21%, faţă de anul precedent, în condiţiile unei creşteri a volumelor comercializate de 15%. „Creştem sistematic această categorie, motiv pentru care anul acesta vom face o investiţie ce depăşeşte 4 milioane euro într-o nouă linie de producţie”, a precizat preşedintele AGRICOLA.

La ouă consum, produse la Avicola Lumina Constanţa, compania a înregistrat o creştere cu 21% a cifrei de afaceri în 2017 (69,405 mil. ouă vândute).

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.