Viitorul sef de marketing Dacia si Renault: Am putea ajunge la o cota de piata de 50%

Postat la 02 martie 2010 89 afişări

Mihai Bordeanu, viitorul director de marketing al Dacia si Renault in Romania, crede ca lansarea Duster ar putea permite producatorului roman sa atraga o categorie de clienti pe care altfel nu avea cum sa ii convinga.

"O data cu Duster, exista o oferta adecvata a Dacia la masinile second hand de circa 10.000 de euro", spune Bordeanu, cel care a fost pana anul trecut directorvde marketing al Toyota Romania si sef pe regiune al marcii de lux a grupului nipon, Lexus.

Din aceasta vara, Bordeanu va prelua atributiile lui Rafael Treguer. "Obiectivul meu este ca in cativa ani sa ne apropiem cu cota de piata cumulata a Dacia si Renault de nivelul de 50%", adauga Bordeanu.

Știu pe ce lume trăiesc

Ești de acord ca, prin lege, să se înființeze funcția publică Avocatul Copilului?

Sunt de acord cu termenii si conditiile

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
auto,
Dacia Duster,
lansari,
vanzari,
Mihai Bordeanu

Citeşte pe Gandul.ro

/actualitate/afaceri/viitorul-sef-de-marketing-dacia-si-renault-am-putea-ajunge-la-o-cota-de-piata-de-50-5684074
5684074
comments powered by Disqus
0 of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:01
01:06
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori