Viitorul sef de marketing Dacia si Renault: Am putea ajunge la o cota de piata de 50%
Mihai Bordeanu, viitorul director de marketing al Dacia si Renault in Romania, crede ca lansarea Duster ar putea permite producatorului roman sa atraga o categorie de clienti pe care altfel nu avea cum sa ii convinga.
"O data cu Duster, exista o oferta adecvata a Dacia la masinile second hand de circa 10.000 de euro", spune Bordeanu, cel care a fost pana anul trecut directorvde marketing al Toyota Romania si sef pe regiune al marcii de lux a grupului nipon, Lexus.
Din aceasta vara, Bordeanu va prelua atributiile lui Rafael Treguer. "Obiectivul meu este ca in cativa ani sa ne apropiem cu cota de piata cumulata a Dacia si Renault de nivelul de 50%", adauga Bordeanu.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro