"Ziua Barbatului" - in finala celei mai importante competitii de PR

Postat la 13 martie 2008 71 afişări

Campania “Ziua Bărbatului” realizata de agentia de relaţii publice The Practice, parte a grupului Leo Burnett, este nominalizata la IPRA Golden World Awards 2008, cea mai importanta competitie internationala de PR

Campania organizata pentru clientul Bergenbier (InBev) participa la sectiunea “Consumer PR”, categoria “Campanii pentru produse existente”, castigatorii urmand s= fie desemnati pe 10 iunie, la Londra.

Campania a mai fost premiata si pe plan local la PR Award, singura competitie dedicata campaniilor de relatii publice din Romania.

The Practice, agentia care a realizat campania, este partenerul exclusiv in Romania al Publicis Consultants Worldwide, reteaua internationala de consultanta in comunicare corporativa si strategii de relatii publice a grupului Publicis

Știu pe ce lume trăiesc

Ești de acord ca, prin lege, să se înființeze funcția publică Avocatul Copilului?

Sunt de acord cu termenii si conditiile

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe Gandul.ro

/actualitate/afaceri/ziua-barbatului-in-finala-celei-mai-importante-competitii-de-pr-2452596
2452596
comments powered by Disqus
0 of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:01
01:06
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori