Afiş de preţ
Simple materiale publicitare la vremea lor, afişele de teatru au devenit în timp obiecte de preţ pentru colecţionarii de artă, dat fiind că nu puţine dintre ele au fost realizate de către artişti importanţi.
Gândite să atragă oameni în sală mai degrabă decât să reflecte intriga piesei, scrie Financial Times, acestea ajung să se vândă în prezent cu mii, zeci de mii sau chiar sute de mii de dolari.
Printre acestea se numără afişele create de artistul ceh Alphonse Mucha pentru spectacolele actriţei Sarah Bernhardt, dintre care unul s-a vândut cu peste 23.000 de dolari la o licitaţie de acum doi ani, cele create de Marc Chagall pentru Metropolitan Opera din New York ori cele create de Henri de Toulouse-Lautrec, dintre care unul realizat în 1891 pentru Moulin Rouge are o valoare estimată la 300.000 – 350.000 de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro