Agenţia de digital marketing LoveAds planifică intrarea pe piaţa internaţională
În primele luni de la lansare, agenţia de digital marketing LoveAds, fondată de Rareş Bănescu (Retargeting.biz) şi Sebastian Cosmor, a administrat bugete de 100.000 euro şi a generat pentru clienţii din portofoliu venituri de peste 1.000.000 euro.
De la înfiinţarea agenţiei din această vară şi până în prezent, portofoliul LoveAds a ajuns la un număr de 15 clienţi, printre care se numără retailerii: Bogas, Nichiduţă, Angroseria, Namos şi Eurocor. În luna septembrie, companiile new entry în portofoliul LoveAds sunt cunoscuţii retaileri: Stereomag, Biocart şi Farmatur.
Din acestă toamnă, echipa Love Ads, coordonată de Rareş Bănescu şi Sebastian Cosmor, pregăteşte expansiunea la nivel european. “Planurile de extindere pe piaţa internaţională au existat încă de la fondarea agenţiei. În momentul de faţă avem discuţii în derulare, însă totodată avem şi clienţi activi din partea de Blockchain şi Criptomonede, pe care i-am ajutat cu succes în atingerea obiectivelor. De asemenea, suntem în negocieri cu un retailer de mărime medie de pe piaţa Est-Asiatică a ecommerce-ului”, spune Rareş Bănescu, cofondator LoveAds.
În prezent, echipa LoveAds numără 8 persoane, printre care specialişti PPC, programatori, testeri, web designeri şi project manageri, şi urmează să se extindă până la 12 persoane până la finalul anului.
Piaţa de digital marketing din România este într-o continuă dezvoltare, având la ora actuală cea mai mare creştere în Europa. În fiecare zi se ating vânzari online record, iar numărul magazinelor online creşte de la lună la lună.
“Conform Asociaţiei Române a Magazinelor Online, în 2017 au fost deschise peste 7.000 magazine online. Tocmai de aceea, în acest moment concurenţa a devenit foarte strânsă, iar majoritatea echipelor de digital marketing sunt puse în faţa unor schimbări de strategie destul de mari. În piaţă este loc pentru toată lumea, atâta timp cât reuşeşti să te afirmi ca fiind unic in felul tău", spune Sebastian Cosmor, cofondator LoveAds .
Tendinţele în domeniu sunt orientate din ce în ce mai mult către o experienţă cât mai bună a utilizatorului pe site. Totodată, noţiunea de „Machine Learning & AI” este tot mai comună în lista de implementări a magazinelor online, iar personalizarea conţinutului, în funcţie de comportamentul utilizatorului, devine un „must”. Duelul comenzilor începe să se axeze foarte mult pe viziune şi nu pe afişarea unor anunţuri pe platformele disponibile.”
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro