Agroland, reţeaua de magazine agricole dezvoltată de antreprenorul Horia Cardoş, pune pe hartă a 12-a unitate de tip MEGA, cu investiţie greenfield de 0,5 mil. euro. “Ne aşteptăm ca fiecare dintre aceste unităţi să treacă de un milion de euro vânzări în 2022”

Autor: Cristina Bellu Postat la 26 iunie 2021 216 afişări

Agroland (indice bursier AG), lanţ de magazine specializat pe segmentele de grădinărit, îngrijirea animalelor de companie şi hobby farming, a inaugurat cea de-a şaptea unitate de tip MEGA din acest an, cu o suprafaţă de 677 metri pătraţi, în urma unei investiţii de tip greenfield, de 500.000 euro, în care nu sunt incluse stocurile.

Agroland, reţeaua de magazine agricole dezvoltată de antreprenorul Horia Cardoş, pune pe hartă a 12-a unitate de tip MEGA, cu investiţie greenfield de 0,5 mil. euro. “Ne aşteptăm ca fiecare dintre aceste unităţi să treacă de un milion de euro vânzări în 2022”

Agroland (indice bursier AG), lanţ de magazine specializat pe segmentele de grădinărit, îngrijirea animalelor de companie şi hobby farming, a inaugurat cea de-a şaptea unitate de tip MEGA din acest an, cu o suprafaţă de 677 metri pătraţi, în urma unei investiţii de tip greenfield, de 500.000 euro, în care nu sunt incluse stocurile.

Localizat în oraşul Bolintin-Vale (jud. Giurgiu), magazinul este în prezent cel mai mare din reţea, astfel că pentru dotările unităţii şi stocurile de marfă, compania a alocat un buget de 200.000 de euro.

„Este cel de-al doisprezecelea magazin de tip MEGA din reţea, iar în 2022 ne aşteptăm ca fiecare dintre aceste unităţi să depăşească un milion de euro, ca valoare a vânzărilor. Din experienţa pe care am avut-o cu magazinele din Moşniţa Nouă, lângă Timişoara, şi de pe Şoseaua Fundeni, în Bucureşti, ştim că durează cam cinci-şase luni până să intrăm pe profit”, spune Horia Cardoş, fondator şi director general Agroland. 

Compania apreciază că vor deschide cel puţin încă şase magazine Agroland MEGA până la finalul anului, astfel că reţeaua ar urma să ajungă la 18 untăţi pe acest format.

Conceptul Agroland MEGA a fost lansat în 2017, şi se referă la magazine specializate, cu produse dedicate grădinăritului, îngrijirii animalelor de companie şi hobby farming-ului, având o suprafaţă de 400 - 600 metri pătraţi.

Businessul Agroland a fost fondat în 1997, la Timişoara, de către antreprenorul Horia Cardoş. În prezent, reţeaua Agroland are peste 250 de magazine, localizate în 29 de judeţe, şi peste 2,2 milioane de clienţi an. Afacerile grupului cu peste 300 de angajaţi au trecut de 38 mil. euro în 2020.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Agroland,
magazine,
unitate,
retea,
antreprenori,
trecere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.