Ajută-i să strălucească!
Mars România
Motivaţie:
Campania Orbit „Ajută-i să strălucească” vine în continuarea a patru ediţii de succes „Dăruieşte zâmbete”, prin care 18.500 de copii aflaţi în grija SOS Satele Copiilor au beneficiat de cursuri de igienă dentară şi de programe de dezvoltare personală. Dacă până acum principalii beneficiari ai programelor au fost cei mici, ediţia din 2019 a campaniei Orbit „Ajută-i să strălucească” a urmărit sprijinirea adolescenţilor din comunitatea de tineri SOS Satele Copiilor, pentru a-i ajuta să dobândească încredere în forţele proprii şi a-i încuraja să-şi urmeze visurile, asigurându-le astfel o tranziţie cât mai usoară către o viaţă independentă, atunci când părăsesc satul. Campania a încurajat consumatorii să se alăture cauzei, astfel că 1% din valoarea oricărui pachet de gumă achiziţionat într-o anumită perioadă a fost redirecţionată către SOS Satele Copiilor pentru susţinerea programelor de dezvoltare, consiliere şi orientare profesională dedicate tinerilor.
Descrierea proiectului:
Ca in fiecare an, campania a demarat cu Ziua Voluntariatului Orbit în Satul SOS Bucureşti, eveniment în care angajaţii Mars şi-au pus la dispoziţie cunoştinţele şi pasiunile pentru a-i inspira pe tineri şi au organizat scurte workshopuri vocaţionale. În cadrul acestui eveniment cântăreaţa Sore Mihalache, ambasadoarea campaniei Orbit din 2019, le-a vorbit tinerilor despre ce a însemnat pentru ea să-şi îndeplinească visul şi despre cum viaţa de adult este întotdeauna mai uşoară cu zâmbetul pe buze. Campania de strângere de fonduri a avut loc în perioada 7 octombrie – 1 decembrie şi a implicat în diverse forme toţi angajaţii Mars România. Cel mai important rol l-au avut reprezentanţii de vânzări din teren care au asigurat vizibilitatea campaniei în toate colţurile tării, asigurându-se că mesajul companiei ajunge la cât mai multe persoane. Materialele de comunicare din magazine au invitat consumatorii să se gândească la ce îşi doreau să devină atunci când erau copii şi să susţină tinerii dezavantajaţi să-şi îndeplinească la rândul lor visurile. Zece dintre copiii SOS Satele Copiilor au avut oportunitatea să îşi promoveze singuri cauza, fiind prezenţi în hypermarketuri şi interacţionând cu consumatorii.
Efecte:
Fondurile strânse au contribuit la organizarea unor programe de dezvoltare personală şi sesiuni de orientare şi consiliere profesională, prin intermediul cărora adolescenţii din grija SOS Satele Copiilor să identifice metode de învăţare şi oportunităţi profesionale. De asemenea, în cadrul proiectului au fost susţinute workshopuri vocaţionale susţinute în liceele/şcolile profesionale din zone defavorizate. Suma strânsă în cadrul campaniei a fost folosită de către SOS Satele Copiilor pentru organizarea unor programe de dezvoltare personală şi sesiuni de orientare şi consiliere profesională, prin intermediul cărora 2.100 adolescenţi cu care asociaţia lucrează să identifice metode de învăţare şi oportunităţi profesionale.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro