Alevia îşi propune atingerea unei cifre de afaceri de 5,8 milioane de euro în 2017
Alevia, compania românească specializată în producţia de suplimente alimentare şi ceaiuri, îşi propune pentru anul 2017 atingerea unei cifre de afaceri în valoare de 5.8 milioane de euro, o creştere cu 8 milioane de euro faţă de 2016. Anul trecut, Alevia a înregistat o creştere de 17% faţă de 2015.
Atingerea obiectivului propus de compania românească se bazează pe un plan de investiţii care vizează atât dezvoltarea zonei de producţie, cât şi a sferei de resurse umane. În acest sens, compania are ca obiectiv finalizarea unei hale noi cu o suprafaţă totală de aproximativ 2000mp şi îşi propune să investească şi în noi utilaje pentru linia de ceaiuri. O altă zonă pentru care Alevia îşi propune o dezvoltare este cea a personalului. Astfel, compania care număra la ora actuală 200 de angajaţi, preconizează o creştere cu 20% a numărului de angajaţi. Pentru 2017, obiectivele Alevia vizează, pe lângă menţinerea trendului de creştere, şi intrarea pe 5 noi pieţe prin lansarea a 50 de produse dedicate.
„Ne-am propus ca şi în acest an să continuăm investiţiile în dezvoltarea spaţiului de producţie, a produselor şi a personalului, cele trei sectoare-pilon pe care brandul Alevia poate creşte continuu. Datorită varietăţii de produse comercializate, 120 de tipuri de suplimente alimentare şi 50 de sortimente de ceaiuri, reuşim să aducem brandul mai aproape de milioane de consumatori şi să le oferim astfel darurile naturii”, a declarat Florin Mitocaru, director general Alevia.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro