Americanii de la Popeyes se extind cu un restaurant în afara Bucureştiului, la doi ani după intrarea pe piaţa locală. Jakub Aleksandrowicz, director de marketing: Deschiderea face parte dintr-un plan de dezvoltare amplu în România
Popeyes, lanţul american de restaurante intrat pe piaţa din România în primăvara anului 2022, în sistem de franciză, va deschide o nouă unitate la Piteşti, primul oraş pe care compania a ales să parieze pe piaţa locală după Bucureşti.
Noul restaurant va fi inaugurat pe 25 aprilie, odată cu lansarea centrului comercial Argeş Mall din Piteşti, şi face parte din strategia companiei de a se extinde în mai multe oraşe din ţară.
”Deschiderea primului restaurant Popeyes din afara Bucureştiului face parte dintr-un plan de dezvoltare amplu pentru anul 2024 în România”, spune Jakub Aleksandrowicz, director de marketing Popeyes CEE.
În Capitală, Popeyes este prezent cu restaurante în Băneasa Shopping City, Afi Cotroceni, Park Lake, Centrul Comercial Drumul Taberelor, Lemon Park şi Centrul Comercial Orhideea.
Popeyes a fost fondat în 1972 şi îşi are originile în New Orleans, iar la nivel global numără peste 3.800 de restaurante deschise în 30 de ţări. Meniul include preponderent preparate din carne de pui, dar şi creveţi prăjiţi şi alte reţete locale.
Brandul este deţinut de Restaurant Brands International Inc (RBI), una dintre cele mai mari companii de restaurante cu servire rapidă din lume, cu peste 35 mld. dolari vânzări anuale la nivelul întregului lanţ şi peste 29.000 de restaurante în peste 100 de ţări.
RBI deţine, totodată, branduri precum Tim Hortons, Burger King şi Firehouse Subs, însă dintre acestea pe piaţa din România este prezent doar lanţul de restaurante Burger King.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro