Ana Cornea, proprietar, Denis: „Crezul după care mă ghidez în afaceri este că imaginaţia conduce lumea”
Ana Cornea a fondat, împreună cu soţul său, producătorul şi retailerul de pantofi Denis - care deţine pe piaţa locală magazine sub brandul Anna Cori - într-un atelier din Vicovu de Sus (Suceava). Astăzi, produce cu cei 500 de angajaţi din cele două fabrici proprii între 1.500 şi 2.000 de perechi de pantofi pe zi. Spune că brandul de încălţăminte şi marochinărie pe care-l reprezintă a crescut sănătos an de an pentru că a evitat scurtăturile, considerând că doar o bază solidă, formată din principii corecte, te poate ajuta să evoluezi. Încălţările made in Bucovina se vând în cele circa 40 de magazine proprii din Bucureşti şi din ţară. Designul şi creaţia produselor se fac exclusiv în România, în timp ce materia primă provine din Italia: „Lucrăm cu aceiaşi furnizori cu care au contract şi marile branduri internaţionale”.
Profilul Anei Cornea a apărut în anuarul 105 CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN BUSINESS, publicat în luna martie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro