Ana-Maria Duduleanu, numită în funcţia de head of marketing al diviziei pentru alimentaţie specializată a companiei Danone
Din această vară, Ana-Maria Duduleanu a preluat poziţia de head of marketing pentru Nutricia România, divizia de alimentaţie specializată a companiei Danone. În această calitate, Ana-Maria Duduleanu va coordona brandurile Aptamil şi Milupa, precum şi proiectele educaţionale pentru o alimentaţie sănătoasă în primii ani de viaţă pe care le oferă Nutricia în România.
Ana-Maria Duduleanu revine în ţară după o experienţă de 5 ani în Paris, tot în cadrul Danone, unde a ocupat poziţii de marketing manager pentru brandurile de apă ale companiei (evian, Volvic, Badoit) pe pieţele internaţionale (Japonia, Rusia, Europa şi LATAM).
Ana-Maria a lucrat şi anterior în cariera sa în România, ca senior brand manager pentru Aptamil, în 2010. În urma contribuţiei sale la dezvoltarea brandului Aptamil şi a proiectului social SAMAS, în 2014, Ana-Maria s-a îndreptat către Evian Volvic International, unde a fost responsabilă de dezvoltarea strategiei de marketing la nivel internaţional pentru brandurile evian, Volvic şi Badoit şi a gestionat echipe din mai multe ţări.
Anca Romilă, care a coordonat anterior activităţile de marketing ale Nutricia, îşi continuă cariera profesională, preluând responsabilitatea brandului Nutrilon pentru Belgia şi Olanda
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro