Analiştii de la Erste dau un preţ ţintă de 47,5 lei pentru acţiunile Sphera Group, plus 18% faţă de preţul de tranzacţionare

Autor: Liviu Popescu Postat la 21 noiembrie 2024 12 afişări

Caius Râpanu, analist al Erste Bank, grup financiar din care face parte BCR, a doua cea mai mare bancă din România, a oferit un preţ ţintă de 47,5 lei pentru acţiunile Sphera Franchise Group (SFG) după rezultatele financiare la nouă luni, în creştere cu 18% faţă de preţul de tranzacţionare.

Analiştii de la Erste dau un preţ ţintă de 47,5 lei pentru acţiunile Sphera Group, plus 18% faţă de preţul de tranzacţionare

Caius Râpanu, analist al Erste Bank, grup financiar din care face parte BCR, a doua cea mai mare bancă din România, a oferit un preţ ţintă de 47,5 lei pentru acţiunile Sphera Franchise Group (SFG) după rezultatele financiare la nouă luni, în creştere cu 18% faţă de preţul de tranzacţionare.

„Încă un trimestru, încă un record“, scrie Râpanu în raportul publicat pe bvbresearch.com „Rezultatele Sphera din T3/24 au consolidat poziţia noastră pozitivă faţă de acţiuni, cu rezultate superioare în ceea ce priveşte linia de top şi profitabilitatea, demonstrând un control remarcabil al costurilor şi o gestionare superioară a mărcii“.

Sphera Group, operatorul în sistem de franciză al lanţurilor de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România, a încheiat primele nouă luni din 2024 cu vânzări de

1,14 mld. lei, în creştere cu 6,4% faţă de perioada similară a anului trecut. Profitul net normalizat la nivelul grupului a fost de 71,4 mil. lei, plus 66,3% faţa de perioada similară din 2023, şi reprezintă aproape 90% din profitul normalizat obţinut în întregul an 2023.

„T3/24 a fost un trimestru record, din mai multe perspective, iar optimizarea activităţii a continuat, adăugând în acelaşi timp un alt brand potenţial valoros la portofoliul de francize“.

Chiar dacă în trimestrul al treilea din 2024, creşterea în magazinele similare a brandului KFC România a scăzut la un nivel inferior mediilor multianuale, aceasta a crescut în comparaţie cu trimestrul anterior şi avem încredere în campaniile de marketing inovatoare, creative şi direcţionate care vor contribui - ca şi în trecut - la urmărirea tendinţelor sezoniere şi la creşterea profitului şi a veniturilor.

„În plus, suntem încântaţi să observăm persistenţa unei evoluţii foarte pozitive a costurilor alimentelor, conducerea profitând de actualul mediu dezinflaţionist şi  valorificându-şi capacităţile de aprovizionare şi negociere. Previziunile noastre pentru sfârşitul anului vor fi aproape sigur depăşite, dacă este să luăm în considerare istoria, însă acest lucru nu ar face decât să ne consolideze recomandarea şi perspectiva generală asupra acţiunilor“.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.