ANALIZĂ: Cum vor candidaţii să compenseze lipsa bannerelor - Brâul Maicii Domnului şi internetul
Noua lege electorală îi obligă pe candidaţii la alegerile locale să renunţe la afişajul stradal de mari dimensiuni cu care erau obişnuiţi şi la ''cadourile electorale'' cu însemnele partidului, astfel că principalele lor arme rămân manifestările tradiţionale, administratorii de bloc şi internetul.
''Noi vom face aceeaşi campanie pe care am făcut-o şi până acum, tradiţională, punând în centrul campaniei oamenii şi legătura directă cu ei. Concret, fiecare dintre candidaţii noştri au recomandarea generală de la partid – sunt convins că o tratează ca şi misiune – de a merge şi de a lua legătura cu fiecare cetăţean pe care îl vizează ca posibil elector – din uşă în uşă, din poartă-n poartă, din casă în casă. Nu vizăm adunări cetăţeneşti mari, acţiuni de mare amploare, ci mergem la oameni acolo unde îi găsim, acasă, la câmp unde e cazul, la manifestările organizate tradiţional, dar nu de către noi – târguri, oboare'', a declarat pentru MEDIAFAX secretarul general al PSD, Marian Neacşu.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro