ANALIZĂ Mediafax Monitorizare: Ponta şi Kelemen Hunor, singurii candidaţi care cresc ca prezenţă în media
Victor Ponta şi Kelemen Hunor sunt singurii candidaţi la Preşedinţie care au crescut ca număr de apariţii media în ultima săptămână, toţi ceilalţi scăzând, scăderile fiind mai mari în cazul candidaţilor nou intraţi în cursă, relevă o analiză Mediafax Monitorizare.
Analiza, realizată în perioada 6-12 octombrie, a vizat 149 de titluri din presa centrală, jurnalele de ştiri a 13 posturi TV şi a opt posturi de radio şi 1.295 de site-uri şi pe cei 14 candidaţi înscrişi în cursa prezidenţială - Victor Ponta, Klaus Iohannis, Călin Popescu Tăriceanu, Elena Udrea, Monica Macovei, Teodor Meleşcanu, Dan Diaconescu, Kelemen Hunor, Gheorghe Funar, Corneliu Vadim Tudor, William Brânză, Szilagy Zsolt, Constantin Rotaru şi Mirel Mircea Amariţei.
Premierul Victor Ponta se menţine pe primul loc în topul apariţiilor media, la mare distanţă de ceilalţi candidaţi, înregistrând şi o creştere a numărului de apariţii, după o săptămână în care a scăzut. El a crescut de la un total de 12.332 de menţiuni în săptămâna 6-12 octombrie la 12.945 în săptămâna care s-a încheiat - 11.748 pe site-uri, 699 la TV, 199 la radio, 299 în presa centrală.
Pe locul al doilea rămâne Klaus Iohannis, care scade pentru a doua săptămână consecutiv, de la 5.698 la 4.632 de apariţii: pe site-uri (4.170), la TV (294), la radio (57) şi în titluri din presa scrisă centrală (111).
Elena Udrea scade cu aproximativ 1.000 de apariţii, ajungând la 2.931, cele mai multe, 2.257, pe site-uri, 264 la TV, 36 la radio şi 104 în titluri din presa scrisă centrală.
Şi Călin Popescu Tăriceanu scade de la 2.244 de apariţii la 1.973 , scăderea fiind proporţională pe site-uri (1.690), la TV (172), la radio (38) şi în presa scrisă centrală (73).
Monica Macovei scade uşor, dar se menţine pe poziţia a cincea în top, cu 1.517 apariţii în media - 1.317 pe site-uri, 103 - la TV, 28 la radio, 69 în tituluri din presa scrisă.
Kelemen Hunor a crescut ca număr de apariţii şi menţiuni, revenind pe locul al şaselea în top, pierdut cu o săptămână în urmă în favoarea lui Teodor Meleşcanu. Kelemen Hunor creşte de la 1.109 la 1.423 de apariţii, creştere datorată în principal site-urilor (1.277 faţă de 954). La TV a avut 85 de apariţii, la radio 35 şi în presa scrisă 26.
Teodor Meleşcanu trece pe poziţia a şaptea, după ce în prima săptămână de monitorizare după intrarea sa în cursa prezidenţială s-a situat pe poziţia a cincea în top, iar în următoarea pe poziţia a şasea. Meleşcanu şi-a înjumătăţit numărul de apariţii, scăzând de la 1.475 la 794 - 670 pe site-uri, 69 la TV, 18 la radio, 37 în presa scrisă.
Meleşcanu este urmat de Dan Diaconescu, care ocupă locul opt în top, deşi a scăzut şi el faţă de precedenta monitorizare. El are 590 de apariţii - 489 pe site-uri, 76 la TV, 6 la radio şi 19 în presa scrisă centrală.
Pe locul 9 se situează Corneliu Vadim Tudor, care scade, de la 762 la 391 de apariţii în media 321 pe site-uri, 50 la TV, 5 la radio, 15 în titluri din presa scrisă.
Gheorghe Funar este pe locul 10, el înjumătăţindu-şi numărul de apariţii de la 651 la 314 - 257 pe site-uri, 32 la TV, 17 la radio, 8 în presa centrală.
Şi candidatul William Bânză a înregistrat o scădere, de la 599 de menţiuni în media, la 300 - 239 pe site-uri, 49 la TV, 4 la radio, 8 în titluri din presa scrisă centrală.
Ca număr de apariţii a scăzut considerabil şi Szilagy Zsolt, de la 533 la 195 - 157 pe site-uri, 10 la TV, 24 la radio, 4 în presa scrisă.
Şi candidaţii la Preşedinţie de pe ultimele poziţii în topul apariţiilor în media au scăzut, dar au făcut şi schimb de locuri, fiind la diferenţă de o menţiune. Constantin Rotaru, cu o săptămână în urmă pe penultimul loc, a trecut pe ultimul, scăzând de la 504 apariţii la 184 (172 pe site-uri, 7 la TV, 2 la radio, 3 în presa scrisă). Mirel Mircea Amariţei a urcat o poziţie, deşi a scăzut de la 493 de menţiuni în media la 185 (172 pe site-uri, 9 la TV, 1 la radio, 3 în presa scrisă).
Mediafax Monitorizare va realiza săptămânal astfel de analize, până la primul tur al scrutinului prezidenţial.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană