ANAT: Vânzările pentru minivacanţa de Sf. Maria au crescut cu 38% pe litoral şi cu 25% la munte
Vânzările pentru minivacanţa de Sfânta Maria sunt mai mari cu până la 38% pe litoral şi cu până la 25% pentru staţiunile balneo ori munte, faţă de anul 2017, când durata acesteia a fost de patru zile, anunţă miercuri, într-un comunicat, Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism - ANAT.
Cele mai multe solicitări au venit în ultimele două săptămâni, după anunţul că zilele de 16 şi 17 august sunt libere.
„Beneficiarii voucherelor de vacanţă au căutat în special hoteluri de două şi trei stele, pentru a se încadra în valoarea acestora pe persoană, iar cei care au plătit vacanţa în bani au preferat hoteluri de trei şi patru stele”, menţionează ANAT.
Citiţi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro