Angajatorii din turism cer ministrului o strategie ca firmele să-şi poată păstra angajaţii
Patronatele din turism aşteaptă de la Ministerul Turismului o strategie de promovare şi reglementări care să ajute companiile din domeniu să-şi păstreze angajaţii.
Turismul, o industrie a cărei activitate angrenează peste 300.000 de persoane şi care a generat în ultimii 25 de ani investiţii de peste 10 miliarde de euro, în proporţie de mai mult de 99% private, are nevoie de un minister propriu, de sine stătător, dar înfiinţarea acestuia trebuie să fie urmată de o serie de măsuri care să ajute la dezvoltarea acestui domeniu, se arată într-un comunicat al Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc.
"România are nevoie mai mult ca oricând să-şi schimbe imaginea unei ţări cu politicieni corupţi, care exportă doar forţă de muncă ieftină. Sper ca noul ministru să înţeleagă că e foarte important nu că a obţinut un scaun, ci că are obligaţia să repună România pe harta turistică internaţională, iar acest lucru nu se poate întâmpla decât în urma unei strategii bine definite şi a unei comunicări pe măsură cu mediul de afaceri", a declarat Mohammad Murad, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR).
Cititi mai multe pe www.mediafax.ro
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro