Angajatul care se ocupă de activitatea de promovare şi marketing a fondurilor de pensii trebuie mai nou să fie aprobat de ASF
Autoritatea de Supraveghere Finaciară (ASF) a lansat în dezbatere publică modificări ale legislaţiei privind activitatea de marketing în domeniul pensiilor private, una dintre noutăţi fiind aceia că cel care este responsabil cu activitatea de marketing va trebui să fie avizat de Autoritate.
Autoritatea de Supraveghere Finaciară (ASF) a lansat în dezbatere publică modificări ale legislaţiei privind activitatea de marketing în domeniul pensiilor private, una dintre noutăţi fiind aceia că cel care este responsabil cu activitatea de marketing va trebui să fie avizat de Autoritate.
„Modificările aduse prin proiectul de act normativ constau în: definirea persoanei responsabile cu activitatea de marketing; introducerea obligativităţii avizării acesteia de către A.S.F.; stabilirea condiţiilor specifice pentru persoana responsabilă cu activitatea de marketing a fondului de pensii administrat privat şi documentele necesare pentru a fi transmise A.S.F. în vederea avizării”, potrivit propunerii ASF.
Proiectul de modificare a normei legislaţiei a fost publicat pe site-ul ASF pe 9 noiembrie cu data limită de trimitere a observaţiilor pe 18 noiembrie.
Cele şapte fonduri de pensii private Pilon II au ajuns la active record de 117 mld. lei la septembrie 2023, potrivit celor mai recente date. Cei şapte administratori de pensii private aveau la final de 2022 circa 300 de angajaţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro