Antonia, primul functionar public virtual din România bazat pe inteligenţă artificială, trece în etapa de hologramă
Antonia, primul „funcţionar public virtual” din România, dezvoltat de Primăria Cluj-Napoca, trece în etapa de hologramă, în cadrul unui proiect care costă 3,4 milioane de lei. Acum, Antonia procesează peste 90 de tipuri de cereri.
Viceprimarul Dan Tarcea a declarat, marţi, la finalul şedinţei Consiliului Local, că timpul de răspuns al cererilor procesate de Antonia este mult mai mic pentru că nu se pierde timpul cu depunerea actelor la registratură.
”Consiliul Local Cluj-Napoca a aprobat proiectul <Creşterea transparenţei decizionale şi simplificarea procedurilor administrative pentru cetăţeni ANTO-CIIC> care are un buget de 3,4 milioane de lei, din care 98% este finanţare nerambursabilă din partea UE. Urmează punerea în practică a acestui proiect, astfel încât funcţionarul public virtual Antonia, primul de acest fel dn România, să funcţioneze la capacitate maximă”, a spus viceprimarul.
Potrivit acestuia, Antonia procesează peste 90 de tipuri de cereri. Oamenii pot trimite cereri în format digital, solicitările fiind repartizate către funcţionarii Primăriei Cluj-Napoca, astfel că timpul de răspuns este redus pentru că nu se pierde timpul cu depunerea actelor la registratură.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro