Antreprenoarea care a fondat un business de milioane inspirată de propriile alergii. „Am vrut să creez Apple-ul skincare-ului”
Pentru Sabrina Tan, renunţarea la o carieră promiţătoare în domeniul tehnologiei pentru a intra pe calea antreprenoriatului în industria produselor de îngrijire a pielii a presupus o mulţime de schimbări, incluzând lucrul cu femeile.
Potrivit BBC, un mediu de muncă feminin, dinamic a reprezentat o noutate pentru Sabrina Tan, care a crescut în Singapore cu trei fraţi şi, după terminarea facultăţii, a lucrat într-un mediu dominat de firme precum IBM, Oracle sau Hewlett-Packard. „De obicei eram foarte puţine femei în echipă”, spune ea.
Tan a intrat în industria cosmeticii în urmă cu un deceniu prin lansarea Skin Inc. Brusc, odată cu intrarea în această industrie, Sabrina s-a trezit înconjurată de o mulţime de angaţi-femei. Ea a realizat că unele erau timide când venea vorba de a-şi împărtăşi ideile, şi multe se simţeau nepregătite când, de fapt, erau supracalificate pentru respectivul job.
Avându-l drept model şi idol pe Steve Jobs, ea spune: „Am vrut să creez Apple-ul skincare-ului". Cum i-a venit însă ideea? De-a lungul anilor, deplasările pentru jobul din multinaţionala de tehnologie în care lucra i-au predispus pielea la diverse eczeme. Cu o alergie puternică la substanţe precum coloranţii, şi afectată de schimbările vremii, Sabrina căuta soluţii pentru aceste situaţii frustrante. Văzându-şi şi cei doi copii confruntându-se cu aceleaşi probleme ale pielii au forţat-o să ia atitudine. „Am decis să iau situaţia în propriile mâini”.
Aşa că în 2007 a mers într-o călătorie de cercetare în Japonia. Ea a vrut să înţeleagă de ce toate produsele de pe piaţă au eşuat în cazul său. „Am început să vorbesc cu chimişti şi oameni de ştiinţă, am mers în farmacii şi în casele dedicate produselor cosmetice.”
Excursia în Japonia i-a dat încredere să parieze pe viziunea sa. Soţul său a încurajat-o, aşa că amândoi au renunţat la locurile lor de muncă şi s-au concentrate pe a investi în noua companie. Un an mai târziu a deschis primul magazin în Singapore.
În anii următori businessul a început să crească încet, compania vânzând seruri, creme şi instrumente high-tech pentru zona de îngrijire, deschizând încă două magazine. A durat însă şase ani să se transforme într-un gigant global de dimensiunile companiei Sephora, de pildă.
În prezent, produsele companiei Skin Inc, cu sediul în Singapore, sunt comercializat şi în Statele Unite, Marea Britanie şi pe teritoriul Asiei, businessul având venituri anuale de zeci de milioane de dolari.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro