Antreprenori locali. Fabrica Deltaica Seafood din Tulcea a bugetat afaceri mai mari cu 20% în acest an. Am instalat noile capacităţi construite, mai este loc de creştere pe piaţă. Consumul de preparate de peşte este încă sub media europeană“.
Compania Deltaica Seafood, care produce preparate din peşte, deţinută de soţii Daniela şi Daniel Buhai din Tulcea, a finalizat anul trecut cu afaceri de 40 milioane de lei, în uşoară creştere faţă de anul trecut iar pentru acest an a bugetat un avans cu 20%, potrivit oficialilor companiei.
Compania Deltaica Seafood, care produce preparate din peşte, deţinută de soţii Daniela şi Daniel Buhai din Tulcea, a finalizat anul trecut cu afaceri de 40 milioane de lei, în uşoară creştere faţă de anul trecut iar pentru acest an a bugetat un avans cu 20%, potrivit oficialilor companiei.
„Am instalat noile capacităţi construite iar în acest an am bugetat o creştere cu 20% pe cifra de afaceri. În primul trimestru am fost sub ce am bugetat şi am avut o creştere de sub 10%. Vrem să ne consolidăm poziţia în piaţă. Mai este loc de creştere dat fiind că la noi consumul de preparate de peşte este de 8,5 kg pe cap de locuitor anual în medie, faţă de 14 kg media europeană“, a declarat pentru ZF Daniel Buhai, director general al Deltaica Seafood (fosta Miadmar HDP).
Compania, ce vinde conserve şi preparate din peşte bazate pe reţete tradiţionale din Delta Dunării, deţine o fabrică în Tulcea. Deltaica are produse certificate pe scheme de calitate europeană, precum scrumbia de Dunăre afumată, salata cu icre de ştiucă de Tulcea dar şi salata tradiţională cu icre de crap. Pe reţeaua tradiţională vinde şi batogul de sturion.
Compania a demarat investiţia în extindere şi modernizare încă din 2022, în total suma investită a ajuns la 1,7 mil. euro, o parte din această sumă reprezentând un credit Agro IMM Invest. Prin această investiţie producătorul şi-a dublat capacitatea de producţie.
„Vom lansa noi produse pe piaţă, din categoria preparatelor afumate vom lansa fileu de macrou condimentat dar şi alte produse. Pe salata de icre de crap avem vânzări constante. Considerăm că este spaţiu de dezvoltare pe piaţa locală, nu exportăm pentru că produsele noastre nu au conservanţi şi termenul de valabilitate este limitat“
Produsele sunt vândute în marile lanţuri de retail atât sub mărci proprii ale acestora, cum ar fi „Gusturi româneşti“ pentru Mega Image, „Drag de România“ pentru Carrefour dar şi sub brandul propriu „Deltaica“.
La export compania trimite doar produse congelate în Ungaria sau Cehia.
Datele oficiale de la Ministerul de Finanţe arată că anul trecut firma Deltaica Seafood a încheiat cu o cifră de afaceri de 40 mil. lei, faţă de 39,4 mil. lei anul anterior şi un profit de 1,8 mil. lei, faţă de 2,6 mil. lei anul anteior. Compania avea 141 angajaţi în 2022, mai arată datele de pe mfinante.ro.
În 2018 compania a semnat un contract de finanţare în valoare totală de 4,6 milioane de lei pe FEPAM măsura IV.4. – Prelucrarea produselor pescăreşti şi de acvacultura, proiect cu titlul „Modernizarea unităţii de procesare peşte“ în vederea creşterii şi modernizării capacităţii de producţie.
Principalii competitori ai Deltaica Seafood sunt companiile Ecotroutfish, Quality Natural (marca Valeputna) şi altele, potrivit ultimelor date.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană