Antreprenorii din industria cărnii: Parteneriatul cu un retailer mare îţi dă şansa să creşti sigur şi constant
Producătorii de carne, peşte şi fructe de mare spun că intrarea într-un lanţ mare de magazine, aşa cum este Carrefour, i-a ajutat să-şi crească notorietatea, businessul, dar şi să aibă lichidităţi pentru a plăti angajaţii şi furnizorii în contextul în care partenerul mare din retail îşi respectă întotdeauna termenele de plată.
♦ Producătorii de carne, peşte şi fructe de mare spun că intrarea într-un lanţ mare de magazine, aşa cum este Carrefour, i-a ajutat să-şi crească notorietatea, businessul, dar şi să aibă lichidităţi pentru a plăti angajaţii şi furnizorii în contextul în care partenerul mare din retail îşi respectă întotdeauna termenele de plată.
Ce spun managerii despre parteneriatul cu Carrefour
Vasile Todosia, administrator, PĂSTRĂVĂRIA VALEA STÂNII ZĂGANU
Lucrăm cu Carrefour de circa trei ani, iar acest parteneriat ne-a ajutat foarte mult deoarece am avut siguranţa că avem piaţă de desfacere, iar având în vedere că au crescut comenzile de la lună la lună am crescut şi noi producţia. Aproximativ 75% din producţie livrăm către Carrefour. Livrăm păstrăv eviscerat în MAP (caserolă în atmosferă controlată), file de păstrăv somonat în MAP, medalion de păstrăv somonat în MAP, zacuscă de păstrăv, pastă de păstrăv, păstrăv marinat , caviar de păstrăv (icre), păstrăv pe pat de gheaţă, păstrăv pe gheaţă (Calitatea Carrefour) crescut cu hrană din cereale fără ingrediente de origine animală şi din soia nemodificată genetic. Produsele noastre sunt provenite din fermele proprii, unde există o trasabilitate completă, folosim hrană de calitate. Dar cea mai importantă este apa care curge din munte, fără a exista factori de poluare, astfel că păstrăvul este foarte sănătos şi are un gust de peşte curat, iar produsele conţin doar conservanţi naturali. În concluzie, calitatea păstrăvului face diferenţa şi ajută Carrefour să le ofere clienţilor un produs sănătos, de calitate la un preţ competitiv. Pe noi colaborarea cu Carrefour ne-a ajutat enorm, ne-a ajutat să creştem brandul în piaţă, să avem lichidităţi pentru a plăti angajaţi şi furnizori (Carrefour întodeauna a respectat termenele de plată) şi un preţ corect. De asemenea, ne-a susţinut promovarea produselor şi cresterea comenzilor, ne-a ajutat în dezvoltare şi creşterea producţiei. Ca sfat pentru antreprenorii care vor să intre într-o reţea mare de magazine este să fie corecţi, să fie răbdători (creşterea nu poate fi de pe o zi pe alta), să vină cu produse de calitate la un preţ corect.
Orice mare retailer are o expunere mult mai mare şi scapă anteprenorul de multe costuri (în a pune produsul în piaţă). Regulile de listare nu sunt tocmai simple, dar ele există pentru a se asigura întotdeauna o calitate a produsului .
Cifra de afaceri a companiei depăşeşte anul acesta un milion de euro, iar în companie lucrează circa 20 de oameni. Există mai multe păstrăvării, cea mai modernă este pe Valea Stânii, Munţii Zaganu (Cheia, judeţul Prahova) şi are o capacitate de aproximativ 200 de tone. O altă păstrăvărie este la Sâmbata de Sus, la Prejmer (Braşov), Oeşti (Arges). În total acestea au aproximativ 500 de tone şi avem în plan să dezvoltăm noi unităţi cu un obiectiv de 5.000 tone în următorii 10 ani.
Florin Burculescu, preşedintele cooperativei agricole Ţara Mea (furnizor captură Marea Neagră)
Livrăm către Carrefour micii, rapane, stavrid, pisică de mare, calcan, lufăr, hamsii, tot ce am prins anul acesta la Marea Neagră am livrat către această reţea de magazine. Parteneriatul cu Carrefour l-am început în iunie. Acest parteneriat a plecat de la o idee, de la o federaţie de pescari. Şi am avut parte de un proces de ajutorare real din partea Carrefour. Am putut folosi din experienţa echipei Carrefour pentru a transmite mai departe către pescari. Au lucrat practic două echipe.
Este dificil nu să pescuieşti, ci să livrezi, pentru că dacă nu livrezi constant, peştele de la Marea Neagră nu va fi căutat de clienţi şi dacă livrezi constant trebuie să te ţii de treabă. Iar dacă nu-ţi dă nimeni şansa să vinzi produsele, nu poţi investi şi nu poţi continua activitatea.
Fără acest ajutor nu puteam livra peşte românesc de captură în marile magazine. Practic, am învăţat împreună. Fiecare pas pe care îl faci duce la schimbare. V-aţi imaginat că veţi găsi într-un magazin mare midii de la Marea Neagră pescuite cu mâna? Inclusiv acum ce se livrează sunt midii din Marea Neagră. Iar acest parteneriat dă speranţă întregului sector de pescuit.
Cătălin Moraru, proprietar, grup de firme Morandi
Fermele Moraru reprezintă un grup de companii care deţine ferme de păsări pentru carne de pui şi ouă, precum şi abator de păsări, în judeţul Vaslui.
Fermele Moraru livrează pentru Carrefour carne de pui crescut tradiţional în aer liber sub brandul Filiera Calităţii Carrefour. Această gamă de produse cuprinde atât pui grill, cât şi piese tranşate din pui, în stare refrigerată, ambalate în atmosferă protectoare. Produsele livrate de Fermele Moraru către Carrefour pe marca Filiera Calităţii Carrefour sunt unice în România. Puii de carne livraţi de Fermele Moraru sub acest brand provin din singura fermă din ţară autorizată pentru creşterea puilor în sistem „tradiţional în aer liber”, conform Anexei V din Regulamentului European nr. 543/2008.
Carrefour este prima reţea de supermagazine care oferă acest produs consumatorilor dornici de calitate superioară. Prin avantajul pionieratului şi exclusivităţii, Carrefour se detaşează de concurenţă pe sectorul cărnii de pui.
Colaborarea cu Carrefour este de peste 10 ani, începând cu anumite produse marcă naţională, în prezent livrăm din toate produsele pe care le producem. Puiul tradiţional este livrat în proporţie de 90% sub marca proprie Carrefour, fiind un produs care face parte din Filiera Calităţii Carrefour. Din acest motiv, produsul este auditat permanent de Carrefour, ca un produs de top de la creştere până la sacrificare. Colaborarea cu Carrefour, reprezintă pentru noi posibilitatea de a avea expunere la nivel naţional, şi totodată posibilitatea de a avea un partener sigur şi onest prin care putem să livrăm produsele şi să ne încasăm banii în siguranţă, raţiuni deosebit de importante pentru un business corect. Este unica soluţie pentru dezvoltare şi pentru o creştere a businessului în mod sigur şi constant.
Morandi este un grup de firme în care activitatea de creştere a păsărilor este separată de cea de procesare. Pe total grup, anul acesta estimăm o cifră de afaceri de circa 60 mil. euro şi un număr de aproximativ 400 de angajaţi. Capacitatea de abatorizare este de 6.000 de capete pe oră, iar capacitatea de creştere în fermele proprii este de 800.000 de capete pe serie. Capacitatea fermei unde creştem puiul tradiţional este de 16.000 de capete pe serie.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro