Antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefănescu au ajuns la afaceri de 21 mil. euro cu reţeaua de 24 de magazine de cosmetice Cupio

Autor: Laurentiu Cotu Postat la 07 martie 2024 203 afişări

Cupio, brandul românesc de cosmetice lansat de antreprenorii timişoreni Raluca şi Răzvan Ştefănescu în 2012, a finalizat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 104 mil. lei (21 mil. euro) la nivel de grup şi cu o reţea naţională de 24 de magazine.

Antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefănescu au ajuns la afaceri de 21 mil. euro cu reţeaua de 24 de magazine de cosmetice Cupio

Cupio a fost lansat în 2012 de Raluca şi Răzvan Ştefănescu, printr-o investiţie de 10.000 de euro, comercializând încă de la început produse şi instrumente pentru realizarea manichiurii, accesorii, produse pentru machiaj şi îngrijirea corpului.

Cupio, brandul românesc de cosmetice lansat de antreprenorii timişoreni Raluca şi Răzvan Ştefănescu în 2012, a finalizat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 104 mil. lei (21 mil. euro) la nivel de grup şi cu o reţea naţională de 24 de magazine.

Cupio a devenit unul dintre principalii furnizori de cosmetice pentru saloanele de înfrumuseţare din ţară, produsele brandului ajungând şi în afara graniţelor, prin intermediul distribuitorilor autorizaţi din Italia, Germania, Belgia şi Danemarca, potrivit unor informaţii furnizate anterior de companie.

„Cupio a reuşit, în cei 12 ani de la înfiinţare, să îşi consolideze poziţia atât pe plan naţional, cât şi interna­ţional, adaptându-se la dinamica pieţei şi la cerinţele consu­matorilor. Cupio demon­strează o expansiune strategică prin extinde­rea reţelei sale, cu 24 de magazine fizice în România, şi prin con­solidarea echipei la 190 de angajaţi’“, se arată într-un comunicat de presă al companiei.

Grupul de firme ce deţine brandul Cupio a închiriat în vara anului 2022 aproximativ 3.200 de metri pătraţi de spaţii de depozitare în proiectul CTPark Timişoara Ghiroda, situat în apropiere de Aeroportul Internaţional Timişoara, pentru a susţine planurile de dezvoltare a reţelei de magazine fizice, dar şi a celui online.

Tranzacţia a fost intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox. Anterior, operaţiunile de depozitare şi de logistică ale companiei funcţionau într-un spaţiu mult mai mic din Timişoara, noua locaţie găzduind de asemenea şi birourile unde îşi desfăşoară activitatea angajaţii Cupio.

Cupio a fost lansat în 2012 de Raluca şi Răzvan Ştefănescu, printr-o investiţie de 10.000 de euro, comercializând încă de la început produse şi instrumente pentru realizarea manichiurii, accesorii, produse pentru machiaj şi îngrijirea corpului. Primul magazin fizic, de tip insulă, a fost deschis la Arad, iar mai apoi, Cupio a început să intre în saloanele de frumuseţe, unde comercializa lacuri de unghii clasice, geluri UV, oje semipermanente, instrumente de manichiură şi aparaturi indispensabile pentru tehnicienii de unghii.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.