Antreprenorul-jucător
Cătălin Chiş conducea în 2015, anul apariţiei sale în catalogul 100 TINERI MANAGERI DE TOP, grupul de firme Active Power Solutions, care avea atunci o cifră de afaceri de 4,5 milioane de euro. Anul trecut, acesta înregistra venituri consolidate de 12 milioane de euro. El a anunţat pentru 2019 că are un buget de investiţii de 2 milioane de euro alocat pentru acţionariatul altor companii locale din industria IT&C.
Care a fost, din punctul dvs. de vedere, cel mai important moment din anii ce au urmat aparitiei dvs. în catalog?
Au fost două momente importante ulterior apariţiei în Business MAGAZIN: am intrat în acţionariatul Graffiti PR (2017), iar APS – prima companie din portofoliul meu antreprenorial – a devenit partener Telekom, după 12 ani de colaborare cu Vodafone.
Ce efect a avut asupra carierei dvs. apariţia în catalogul 100 Tineri manageri de top?
Cred că produsele editoriale de acest fel sunt o sursă de inspiraţie pentru mediul de businmess. M-am bucurat că pot să contribui la a pune în lumină, alături de alţi antreprenori şi manageri, modele de bună practică din industriile în care suntem implicaţi.
Cum aţi descrie rolul dvs. actual?
Deşi mi-am dorit un rol de antreprenor – investitor, sunt şi antreprenor – jucător (manager cu aptitudini antreprenoriale), rol activ în această perioadă.
Cum aţi caracteriza noua generaţie de tineri manageri si antreprenori de pe piaţa locală?
Am mare încredere în tinerii care vin din urmă: au energie, au informaţie, îşi doresc să schimbe lucrurile în bine pentru ei şi, foarte important, din ce în ce mai mult şi pentru ceilalţi.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro