Aplicaţia BT Go de la Banca Transilvania a fost integrată de peste 15.000 de companii în primul an de la lansare. “Antreprenorii au emis peste 100.000 de facturi, estimându-se că numărul se va dubla în următoarele trei luni”
Aplicaţia BT Go lansată în decembrie 2023 prin colaborarea dintre Banca Transilvania şi i-Tom Solutions, dezvoltatorul platformei FGO, a fost integrată din primul an de funcţionare de peste 15.000 de companii.
În perioada decembrie 2023-decembrie 2024, antreprenorii au emis peste 100.000 de facturi, estimându-se că prin cresterea gradului de adoptie BT Go, numărul se va dubla în următoarele trei luni.
Printre funcţionalităţile de business ale aplicaţiei se regăsesc emiterea şi trimiterea e-Facturilor direct în SPV, facturarea recurentă, instrumente de analiză financiară şi integrarea cu programul de contabilitate SAGA, respectiv cu sistemul de arhivare Microsoft OneDrive si Google Drive, etc.
„Gestionarea unui business zi de zi presupune un noian de activităţi, multe administrative şi, cu siguranţă, consumatoare de timp. În cazul fimelor tinere sau mici, acestea cad în sarcina antreprenorilor care îşi petrec o bună parte din zi rezolvând şi bifând probleme. Gândim aplicaţia BT Go cu mintea la oamenii întreprinzatori ai României, aducând succesiv funcţionalităţi care să simplifice ziua. Nu doar plăti sau schimburi valutare, ci posbilitatea unei gestiuni cursive a afacerii”, explică Tiberiu Moisă, Director General Adjunct MidCorporate & IMM, Banca Transilvania.
BT Go simplifică activitatea firmelor, centralizând soluţii pentru multiple provocări ale antreprenorilor, bazandu-se in fapt pe automatizarea proceselor in universul bancă – contabilitate – antreprenor.
”Utilizatorii pot administra întregul proces de facturare direct din BT Go – de la emiterea şi transmiterea e-Facturilor către SPV, până la recepţia acestora de la furnizori şi achitarea plăţilor – toate într-un singur spaţiu digital integrat si sigur.”, adaugă Valeriu Filip, fondator FGO.
Platforma FGO a fost lansată de i-Tom Solutions la 1 ianuarie 2017, fiind dezvoltată în parteneriat cu SAGA Software, cel mai utilizat program de contabilitate din România, cu scopul eficientizării şi automatizării comunicării între antreprenor şi contabil. În prezent, peste 145.000 de companii mici si mijlocii folosesc FGO pentru diverse domenii de activitate, platforma punând accent pe integrări cu serviciile bancare, contabilitate, platforme de comerţ electronic, tratând inclusiv aspecte de interpretare financiară a datelor afacerii din balanţe.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro