Apple renunţă la vânzarea iPhone-urilor pe bază de abonament
Apple a renunţat la ideea unui „abonament hardware” prin intermediul căruia clienţii puteau să plătească în mai multe tranşe un iPhone, informează Engadget
Compania a început să exploreze ideea unui abonament hardware în 2022, însă acesta s-a dovedit a fi prea problematic, susţin sursele Bloomberg. Se zvonea că abonamentul urma să funcţioneze într-un mod similar cu opţiunile deja existente, precum programul de actualizare al iPhone sau ratele lunare prin Apple Card, prin care utilizatorii puteau achiziţiona un telefon nou prin plăţi lunare.
Totuşi, spre deosebire de aceste metode de plată, abonamentul Apple ar fi fost gestionat prin intermediul unui cont Apple şi ar fi utilizat metodele de plată deja conectate la acesta.
Apple spera că, dacă utilizatorii ar putea plăti direct costul unui iPhone printr-un astfel de sistem, aceştia ar face upgrade-uri mai frecvente, ceea ce ar creşte veniturile recurente ale companiei. Problema este că, la fel ca în cazul Apple Pay Later - care permite împărţirea achiziţiilor Apple Pay în patru rate mai mici - abonamentul hardware ar fi putut obliga Apple să „se supună aceloraşi reglementări ca şi companiile de carduri de credit”, conform Bloomberg.
Abonamentul hardware al Apple nu a fost niciodată anunţat oficial, dar ilustrează o posibilă retragere a companiei din domeniul serviciilor financiare, din cauza complicaţiilor asociate. Apple Pay Later a fost închis în iunie 2024 şi înlocuit cu accesul la împrumuturi Affirm în Apple Pay, ca parte a iOS 18. De asemenea, Cardul Apple se află într-o situaţie incertă, deoarece Apple caută un partener pentru a-l înlocui pe Goldman Sachs.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro