Apple se uită direct la România: Gigantul american Apple caută un om pentru a accelera creşterea vânzărilor online în România. Candidatul ideal va trebui să asigure "implementarea unei game largi de instrumente şi oferte de finanţare, precum şi programe de trade-in"

Autor: Adrian Seceleanu Postat la 17 februarie 2025 23 afişări

Apple se uită direct la România: Gigantul american Apple caută un om pentru a accelera creşterea vânzărilor online în România. Candidatul ideal va trebui să asigure "implementarea unei game largi de instrumente şi oferte de finanţare, precum şi programe de trade-in"

Gigantul tehnologic american Apple, cu o poziţie puternică pe piaţa locală de smartphone-uri, tablete şi gadgeturi wearable premium – unde concurează în principal cu Samsung, dar şi pe segmentul de computere – unde concurează cu Lenovo, Asus şi Dell în principal, caută să îşi consolideze prezenţa în România şi Bulgaria prin recrutarea de noi specialişti pentru departamentul de vânzări.

Compania a publicat în 13 februarie un anunţ de recrutare pentru poziţia de Digital Channel Account Executive pentru România. În noiembrie Apple a început să caute şi un Channel Account Executive pentru piaţa din Bulgaria.

Mutarea vine într-un context favorabil pentru Apple în România, unde anul trecut partenerul său premium local iSTYLE a depăşit pragul de 120 milioane euro cifră de afaceri, conform datelor publicate de companie.

"Piaţa de produse premium din România continuă să crească, cu o evoluţie deosebit de bună pe segmentul de tablete în ultimele luni", declara recent Dragoş Vrînceanu, director general al iSTYLE România, subliniind potenţialul pieţei locale.

Pentru poziţia de Digital Channel Account Executive, responsabilităţile includ dezvoltarea canalelor digitale în România şi colaborarea cu partenerii cheie din retail-ul electronic care au o prezenţă puternică în online.

Candidatul ideal va trebui să asigure "implementarea unei game largi de instrumente şi oferte de finanţare, precum şi programe de trade-in" şi să dezvolte "competenţele SOHO şi SMB B2B prin intermediul online-ului."

Ambele poziţii necesită fluenţă în limba engleză, la care se adaugă româna pentru poziţia dedicată pieţei locale, respectiv bulgara pentru cea de-a doua poziţie.

Apple menţionează că permite şi munca de la domiciliu pentru poziţia de Digital Channel Account Executive.

Apple şi-a început operaţiunile directe în România în august 2018, când a înfiinţat Apple Sales România SRL, o subsidiară controlată prin intermediul diviziei din Irlanda. De atunci, compania a înregistrat o creştere constantă pe piaţa locală, beneficiind de tendinţa consumatorilor români de a opta pentru dispozitive din segmentul premium.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
apple

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.