Aproape doua treimi dintre oraseni cumpara marci proprii

Autor: Ioana Mihai Postat la 04 mai 2011 42 afişări

In ultimul an 60,5% dintre persoanele cu varsta intre 18 si 70 de ani au cumparat produse marca proprie.

Peste trei sferturi (76,7%) dintre tinerii cu varsta cuprinsa intre 26 si 35 de ani au cumparat in ultimul an produse marca proprie a unui magazin, ponderea inregistrata in cazul persoanelor in varsta (56 - 70 ani) reducandu-se la mai numai 32,7%.

Aproape jumatate (47,1%) dintre consumatorii de produse marca privata considera ca raportul calitate - pret al acestora este similar celui oferit de marcile renumite, iar 15,7% le considera chiar mai bune.

Pretul se dovedeste a fi important si foarte important pentru circa 61% dintre respondenti in momentul luarii deciziei de achizitie a produselor marca proprie. Cei care au afirmat acest lucru sunt respondentii cu un venit mai mic de 700 lei de persoana si care se declara afectati in mare si foarte mare masura de criza financiara.

Studiul a fost realizat de Mednet Marketing Research Center pe un esantion reprezentativ pentru Bucuresti si orasele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 02 - 11 februarie 2011. Au fost intervievate telefonic 800 persoane cu varste intre18 - 70 ani. Marja de eroare a studiului este ±3,46%.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
oraseni,
marci proprii,
curaturi
/actualitate/aproape-doua-treimi-dintre-oraseni-cumpara-marci-proprii-8228664
8228664
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.