Aproape doua treimi dintre oraseni cumpara marci proprii
In ultimul an 60,5% dintre persoanele cu varsta intre 18 si 70 de ani au cumparat produse marca proprie.
Peste trei sferturi (76,7%) dintre tinerii cu varsta cuprinsa intre 26 si 35 de ani au cumparat in ultimul an produse marca proprie a unui magazin, ponderea inregistrata in cazul persoanelor in varsta (56 - 70 ani) reducandu-se la mai numai 32,7%.
Aproape jumatate (47,1%) dintre consumatorii de produse marca privata considera ca raportul calitate - pret al acestora este similar celui oferit de marcile renumite, iar 15,7% le considera chiar mai bune.
Pretul se dovedeste a fi important si foarte important pentru circa 61% dintre respondenti in momentul luarii deciziei de achizitie a produselor marca proprie. Cei care au afirmat acest lucru sunt respondentii cu un venit mai mic de 700 lei de persoana si care se declara afectati in mare si foarte mare masura de criza financiara.
Studiul a fost realizat de Mednet Marketing Research Center pe un esantion reprezentativ pentru Bucuresti si orasele cu peste 100.000 locuitori, in perioada 02 - 11 februarie 2011. Au fost intervievate telefonic 800 persoane cu varste intre18 - 70 ani. Marja de eroare a studiului este ±3,46%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro