Aşa cum în urmă cu 10 ani românii mergeau la Viena să cumpere Bentley, acum toţi din regiune vin la Bucureşti
Bucureştiul s-a transformat într-un hub pentru cei care doresc să achiziţioneze automobile de peste 200.000 de euro, pe măsură ce aproape toate mărcile din segmentul de lux au centre locale.
Vânzările centrelor locale din segmentul maşinilor de peste 200.000 de euro este susţinut atât de clienţii români, cât şi de cei din regiune, precum Bulgaria, Serbia sau Republica Moldova.
„Acum 10 ani toată lumea mergea la Viena, inclusiv clienţii din România. Acum cei din ţările din regiune vin la Bucureşti, iar românii nu mai au motive să se ducă în Viena. Spre exemplu, din punctul de vedere al parcului de test, avem aceleaşi maşini ca Viena, din punctul de vedere al construcţiei, al showroomului, suntem peste. Noi suntem la ultimul standard, ei urmează, dar acolo este vorba de un proiect mai amplu. Strategia noastră este de a deveni un hub pentru zona Europei de Sud-Est.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro