Auchan îngheaţă preţurile la peste 3.000 de produse marcă proprie până la 30 septembrie, ca măsură suplimentară de protecţie a puterii de cumpărare în contextul exploziei inflaţiei
Auchan România anunţă că blochează preţurile a peste 3000 de produse marcă proprie din toate magazinele Auchan, inclusiv de pe platforma online, ca o măsură suplimentară de protecţie a puterii de cumpărare în contextul exploziei inflaţiei.
Astfel, numeroase produse din categoria alimentelor, de la lactate, brânzeturi, mezeluri, ouă, produse din carne, conserve şi până la cafea şi îngheţată, cât şi din cadrul gamei nealimentare, precum detergenţi, cosmetice, articole de papetărie, bricolaj, auto şi produse destinate animalelor de companie, nu vor fi impactate de creşterea inflaţiei cel puţin până la data de 30 septembrie.
“Articolele incluse în campanie sunt marcate cu sigla produselor marca Auchan, varianta pasăre roşie. Toate aceste produse, cu excepţia celor din categoria Echipament Bebe, fac parte din acţiunea de îngheţare de preţuri, adresată tuturor clienţilor Auchan. Produsele pot face obiectul unor reduceri promoţionale temporare, aplicate la preţul îngheţat”, spun reprezentanţii companiei.
În plus, cei peste un milion de clienţi deţinători ai cardului de fidelitate MyCLUB Auchan primesc 5% bonus în bani pe cardul de fidelitate, la achiziţia oricărui produs marcă proprie Auchan varianta roşie, beneficiu pe care compania îl acordă permanent, tot timpul anului, pentru acest tip de produse.
Retailerul francez Auchan operează 262 de magazine în România, dintre care 33 de hipermarketuri, 6 supermarketuri si 223 magazine de ultraproximitate MyAuchan, dintre care peste 200 in statiile Petrom, cât şi magazinul online auchan.ro.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro