Autoritatea de supraveghere financiară din Marea Britanie vrea ca reclamele crypto să ajungă doar la bogaţi şi la investitorii cu experienţă
Autoritatea de supraveghere financiară din Marea Britanie (FCA) propune ca reclamele de promovare din industria crypto să se adreseze doar cetăţenilor înstăriţi şi investitorilor cu experienţă, în contextul în care britanicii încearcă să creeze un cadru pentru a proteja consumatorii în faţa investiţiilor cu grad de risc ridicat, potrivit Bloomberg.
FCA a transmis miercuri că plănuieşte să încadreze criptomonedele drept „investiţii cu acces restricţionat”. Asta înseamnă că un client „poate acţiona în urma unei reclame care promovează active crypto doar dacă se încadrează în rândul investitorilor sofisticaţi sau a celor cu averi ridicate”.
Propunerea a venit după ce autorităţile britanie au anunţat marţi că plănuieşte să aducă reguli mai stricte în ceea ce priveşte campaniile de promovare pentru criptomonede, pentru a se asigura că acestea sunt „corecte, clare şi nu induc în eroare”.
Piaţa crypto atrage atenţia autorităţilor de reglemetare la nivel global, ca urmare a volatilităţii ridicate din piaţă. Totodată, produsele din piaţă devin din ce în ce mai complexe, iar între acestea şi consumatori nu există niciun strat de protecţie.
FCA aşteaptă recomandări şi opinii referitoare la propunerile sale până în data de 23 martie şi intenţionează să implementeze noile reguli în timpul verii.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro