BCR împreună cu Omniasig au creat un nou produs de asigurare, care acopera pierderile şi furturile de bunuri personale şi de bani, precum şi a fraudelor
BCR şi Omniasig au lansat un produs de asigurare care oferă acoperire pentru pierderile şi furtul bunurilor personale, precum şi pentru tranzacţiile frauduloase cu cardul şi cu PIN-ul, care nu intră în responsabilitatea băncii, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii.
„Suntem tot timpul în căutarea de noi produse şi soluţii prin care să putem oferi clienţilor noştri convenienţă, dar şi protecţie personală. În dezvoltarea acestei asigurări, am plecat de la premisa că, în fiecare zi, lucrăm şi avem asupra noastră bunuri de valoare mare – de la genţi, portofele, telefoane, tablete, laptopuri – şi, uneori, nu conştientizăm pericolul unui incident nefericit. De aceea, conceptul Multi Protect creat alături de OMNIASIG s-a concretizat în produsul Multi Protect, care le oferă clienţilor noştri acces facil, digital, la o acoperire extrem de necesară pentru evenimente neprevăzute, indiferent unde se întâmplă acestea, mediu fizic sau online”, a transmis Marian Oprea, Şef Departament Managementul Produselor de Asigurare Retail, Banca Comercială Română.
Asigurarea acoperă, de asemenea, şi numerarul sustras împreună cu geanta sau portofelul şi chiar a numerarului retras de la bancomat, dacă furtul s-a petrecut în primele 12 ore după retragere, prin acte de violenţă. Asigurarea este valabilă inclusiv în cazul incidentelor petrecute în străinătate, în cazul în care persoana asigurată se află în concediu sau în interes de serviciu.
Astfel, în funcţie de pachetul ales, limitele de despăgubire cresc semnificativ. Pentru tranzacţiile cu cardul efectuate prin utilizarea frauduloasă a codului PIV, Multi Protect Basic acoperă până la 4.800 de lei, pachetul Standard până la 11.200 de lei, iar Plus până la 16.000 de lei. În cazul pierderii sau furtului bunurilor personale, sumele asigurate prin pachetele Basic, Standard şi Plus pornesc de la 2.400 de lei şi ajung până la 6.000 de lei, respectiv 9.000 de lei.
Pentru a putea beneficia de despăgubiri, clienţii BCR, asiguraţI prin Multi Protect trebuie să blocheze plăţile de pe card sau telefon, în cazul pierderii sau furrului acestora, printr-o solicitare către bancă, să completeze documentul de refuz de plată, într-o sucursală BCR, în cazul tranzacţiilor frauduloase.
De asemenea, trebuie să se notifice Omniasig prin email sau telefon, să transmită către asigurător documentele necesare soluţionării daunei, să transmită dovezile achiziţionării unui bun înlocuitor către Omniasig, în cazul furtului sau pierderii obiectelor personale şi despăgubirea se face în maximum 10 zile lucrătoare de la ultimul document transmis către asigurător, iar plata se va face în contul bancar specificat de către client.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro