Bere „to go”, afacerea inedită deschisă de un antreprenor în Cluj-Napoca
Un tânăr antreprenor din Republica Moldova a deschis la Cluj-Napoca un magazin unde comercializează aproape 150 de tipuri de bere, în cadrul căruia a lansat, în premieră naţională, conceptul de bere „to go”, pentru acasă, îmbuteliată din butoi, la PET, transmite corespondentul MEDIAFAX.
Roman Cuciuc (35 de ani) a povestit corespondentului MEDIAFAX că şi-a propus să dezvolte cultura berii în România, să explice clienţilor că berea are diferite arome, că modul de producere, de fermentare, este diferit.
„Am identificat o nişă nouă ca afacere şi am deschis magazinul Beer's Point, Locul Berilor, promovăm berile în sine, atât cele din comerţ, cât şi berile artizanale, care păstrează reţetele tradiţionale, cu patru ingrediente – apă, drojdie, hamei şi malţ. Vrem să dezvoltăm cultura berii şi în România, aşa cum este în Belgia, Germania, SUA, Marea Britanie, astfel încât oamenii să înţeleagă ce beau. Acum, consumatorii au un singur înţeles, berea fiind o denumire generică, o băutură cu un singur gust în timp ce, în realitate, berea are foarte multe stiluri. Vrem să explicăm clienţilor că berea are diferite arome şi culori, că modul de producere, de fermentare, este diferit. Avem aproape 150 de feluri de bere. Am adus în premieră în România, conceptul de bere la draft #to go, pentru acasă. Prin sistemul folosit, ne asigurăm că berea de la noi este îmbuteliată exact ca la fabrică şi că îşi păstrează toate proprietăţile mult mai bine”, a spus Cuciuc.
Citeşte continuarea pe www.gandul.info
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro