Black Friday 2019: Preţuri mai mici cu până la 81% şi creştere cu 40% a vânzărilor faţă de 2018 pentru magazinul online BottegaVerde.ro
Un studiu realizat de Bottega Verde România arată că peste 90% dintre cei care fac cumpărături de Black Friday includ pe lista de shopping produse cosmetice (îngrijire & makeup), cu toate că în 2011, la lansarea conceptului în România,focusul cădea pe electronice şi electrocasnice.
Magazinul online de cosmetice naturale produse în Italia de 40 ani şi prezent în România de 4 ani a înregistrat anul acesta creşteri de 25% a vânzărilor înainte de Black Friday, eveniment care se va desfăşura în perioada 15-17 noiembrie 2019. Reprezentanţii companiei se aşteaptă să încheie anul acesta cu o cifră de afaceri de 1,3 milioane euro. În weekend-ul de Black Friday, compania înregistrează un volum de comenzi de 15 ori mai mare decât într-un weekend obişnuit.
Un studiu realizat de Bottega Verde în 2018 arată că printre cele mai aşteptate categorii cu reduceri masive de Black Friday se numără produsele de make-up (35%), urmate de creme şi loţiuni de corp (18.5%), parfumuri (18.1%) şi produse care tratează sau ameliorează probleme specifice ale pielii (10.1%). Gama de produse Mela e Spezie, lansată în luna Octombrie a acestui an, va avea discounturi de până la 76%.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro