Black Friday 2024 la eMAG: Vânzări în valoare de peste 620,6 milioane de lei în puţin peste patru ore de la startul campaniei. Valoarea medie a comenzii pe client este de 1.553 lei

Autor: Alexandra Cepăreanu Postat la 08 noiembrie 2024 6 afişări

Black Friday 2024 la eMAG: Vânzări în valoare de peste 620,6 milioane de lei în puţin peste patru ore de la startul campaniei. Valoarea medie a comenzii pe client este de 1.553 lei

Update 3: Peste 2.371.000 de produse au fost achiziţionate de consumatori în primele şapte ore de la startul campaniei de Black Friday. Numărul total de clienţi în opt ore de campanie a ajuns la 493.100. Valoarea vânzărilor a depăşit 709 de milioane de lei în primele opt ore de BF 2024, iar 73,35% dintre plăţi au fost făcute cu cardul.

Campaniei de Black Friday din acest an s-au alăturat peste 12.000 de selleri care au completat ofertele eMAG cu produsele lor. Numărul de produse vândute din marketplace-ul eMAG a ajuns la 653.193.

Update 2: Peste 2.254.000 de produse au fost achiziţionate de consumatori în primele şapte ore de la startul campaniei de Black Friday. Numărul total de clienţi în cele şapte ore de campanie a depăşit 470.000. Peste 83% din comenzi vor fi livrate la easybox (în localităţile disponibile). Valoarea vânzărilor a depăşit 680 de milioane de lei în primele şapte ore de BF 2024, iar 73,35% dintre plăţi au fost făcute cu cardul.

Numărul de selleri cu produse în campania de Black Friday din acest an a ajuns la 11.758. Iar numărul de produse vândute din marketplace-ul eMAG a ajuns la 608.767.

Update 1: Primele şase ore de la începutul campaniei de Black Friday aduc vânzări de peste 652,2 de milioane de lei. Numărul de produse vândute a ajuns la 2.138.361, cu 4,8 produse/client. Numărul de selleri din marketplace-ul eMAG cu comenzi în Black Friday a ajuns la 11.503. Iar numărul de produse vândute din marketplace-ul eMAG este de 562.433.

Update 0: După cinci ore şi jumătate de la startul campaniei de Black Friday, valoarea vânzărilor a depăşit 634,9 milioane de lei. Cu 2.069.090 de produse cumpărate. Şi numărul de selleri participanţi în cadrul campaniei de Black Friday a crescut, ajungând la 11.340. 

Update: În primele patru ore de la începutul campaniei de Black Friday a eMAG din acest an s-au înregistrat comenzi în valoare de peste 620,6 milioane de lei, arată datele de pe platforma eMAG care urmăreşte evoluţia vânzărilor în cea de-a 14-a ediţie a celui mai aşteptat eveniment de shopping din an. Black Friday 2024 la eMAG a început la ora 7:15. De la începutul campaniei şi până în prezent (ora 12.16), eMAG a vândut 1.988.387 de produse.

eMAG are la promoţie peste 1,5 milioane de produse în campania de Black Friday 2024, acestea fiind atât ale eMAG cât şi ale sellerilor prezenţi în platforma marketplace eMAG care participă la campania de BF din acest an. Anul acesta numărul sellerilor care participă în cadrul Black Friday depăşeşte 11.150.

Valoarea medie plătită de un client este de 1.553 lei, potrivit aceleiaşi surse. De asemenea, în top 10 judeţe cu cele mai mari valori inregistrate la nivel de client se află Bucureştiul – unde un client a cumpărat în valoare de 1.601 Lei, urmat de Constanţa - 1.591 lei / client -, Dolj - 1.579 lei / client, Bihor -1.552 lei / client – şi Giurgiu - 1.539 lei / client. Ilfov ocupă locul şase în top, cu o valoare de 1.534 lei / client.

Clienţii Genius au plătit o valoare mai mare a comenzilor, de 1.569 lei / client.

Din totalul achiziţiilor, 73,35% au fost plătite cu cardul, iar 22,46% dintre acestea sunt plătite în rate. Peste 2,5 milioane de clienţi sunt eligibili pentru eMAG/ My Wallet, soluţia care îi ajută să eşaloneze plata cumpărăturilor în 4 rate fără dobândă sau pentru a amâna plata cu 30 de zile.

După primele trei ore de la startul Black Friday eMAG clienţii au comandat peste 1,6 milioane de produse, în valoare totală de 524 milioane de lei, provenind din oferta eMAG şi a comercianţilor care vând prin Marketplace. Produsele care au înregistrat cele mai multe comenzi au fost electrocasnicele mici, jucăriile, produsele cosmetice şi de îngrijire personală, băcănie şi băuturi, telefoane mobile, laptopuri şi IT.  

Clienţii Genius au plasat comenzi cu valoare mai mare cu 11% comparativ cu anul trecut, din categorii diverse. Ei au comandat, în medie, şase produse, care beneficiază de transport gratuit la easybox. De Black Friday, clienţii care vor opta pentru un abonament Genius vor beneficia şi de 6 vouchere la eMAG, cu o valoare totală de 150 de lei şi de un voucher surpriză pe Fashion Days. Cei care îşi reînnoiesc abonamentul vor primi câte un voucher în valoare de 30 lei şi la eMAG şi la Fashion Days.

„Electrocasnicele mici - aspiratoare, cafetiere, blendere, roboţi de bucătărie şi produsele de îngrijire a locuinţei - au fost vedetele primelor ore de cumpărături de Black Friday, cu 97.000 de unităţi comandate. În continuare clienţii pot descoperi cele mai bune preţuri din an la milioane de produse pentru orice nevoi, alături de oferte pe care le găsesc pe eMAG doar astăzi: vacanţe, vouchere de avion, maşini şi motociclete, servicii medicale, o mulţime de experienţe inedite, dar şi carne de porc şi mezeluri,” a spus Tudor Manea, CEO eMAG.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
emag,
black friday,
vanzari,
comenzi

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.