Black Friday 2024 la Tazz: Clienţii vor putea cumpăra vouchere la anumite restaurante şi supermarketuri cu reduceri de până la 70%
Platforma de livrări Tazz va pune în vânzare, în perioada 8 – 10 noiembrie, în cadrul campaniei Tazz Bank Friday 2024, peste 200.000 de vouchere în valoare de peste 20 milioane lei, care vor putea fi utilizate la 1.500 de restaurante şi magazine partenere din Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, dar şi în restul oraşelor în care Tazz este activ.
Reducerile vor ajunge până la 70% şi vor putea fi accesate direct din aplicaţie.
Astfel, începând din dimineaţa zilei de 8 noiembrie şi până pe data de 10 noiembrie, vor putea fi achiziţionate vouchere în valoare de 100 de lei, cu preţuri promoţionale care pornesc de la 30 de lei. Acestea se vor aplica la comenzi de cel puţin 50 de lei şi vor avea minimum patru utilizări, a câte 25 de lei fiecare, cu valabilitate până la 31 ianuarie 2025. Imediat după achiziţie, voucherul va fi asociat contului de utilizator şi va putea fi aplicat din secţiunea de vouchere direct în coşul de cumpărături.
“Campania Tazz de Black Friday este un moment foarte aşteptat de clienţii noştri, care au astfel acces la reduceri semnificative, unice în an. De asemenea, campania este una foarte apreciaţă şi de către parteneri, care au astfel o oportunitate inedită de a-şi promova businessurile. Am observat, de la un an la altul, creşterea numărului de restaurante, supermarketuri sau magazine care vor să facă parte din campanie. De altfel, numărul de vouchere disponibile s-a mărit substanţial, cu peste 40%, versus ediţia trecută”, a declarat Alin Şerban, CEO Tazz.
Tazz, parte a grupului eMAG, va trece în portofoliul Wolt, o platformă de comerţ local de origine finlandeză cu operaţiuni în 28 de ţări. Tranzactia a fost anuntată în octombrie şi este de aşteptat să se finalizeze în următoarele luni, în urma îndeplinirii condiţiilor obişnuite de închidere şi a obţinerii aprobărilor legale din partea autorităţilor relevante.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
- Alegătorii americani bărbaţi, superponderali, care nu au studii superioare, care nu au prieteni şi care sunt loviţi în masculinitatea lor, au înclinat balanţa în favoarea lui Donald Trump. Într-o analiză, New York Times, unul dintre cele mai importante ziare americane, spune că diviziunea pe diplome a devenit cea mai importantă diviziune în viaţa americană
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro