Brand Minds accesează o investiţie de la Early Game Ventures pentru a extinde brandul peste hotare
Organizatorul român de conferinţe premium Brand Minds The global Thinkers Business Summit, va ajunge în 2022 la cea de-a zecea ediţie, ocazie cu care anunţă şi planificarea, în acelaşi an, a lansării unei platforme digitale. Cu ajutorul acesteia, businessul îşi propune să interconecteze comunitatea internaţională de business construită în jurul brandului, având ca obiectiv scalarea companiei la nivel global, cu membri din peste 50 ţări. Ca planuri de dezvoltare a brandului, fondatorii vizează şi extinderea pe alte pieţe internaţionale, pas pentru care vor beneficia de sprijinul companiei de venture capital Early Game Ventures, din rolul de partener, şi al altor investitori privaţi.
„Cu fiecare eveniment, ne dorim să aducem inspiraţie antreprenorială şi educaţie de business valoroasă, de la cei mai influenţi gânditori globali”, declară Avi Cicirean, fondator Brand Minds.
Early Game Ventures investeşte în startup-uri şi afaceri care creează noi industrii pe pieţele emergente din Europa. Partenerii care au contribuit la procesul de semnare au fost DLA Piper, JASILL - Accounting & Business si VD Law Group.
Potrivit reprezentanţilor companiei, la nivel internaţional, Brand Minds se integrează în top 5 cele mai mari conferinţe de business din Europa, însă brandul are la activ şi o ediţie organizată în Singapore, Asia, în 2017. Printre speakerii prezenţi la evenimentele Brand Minds se numără „autori de succes, profesori emeriţi şi oameni de business”.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro