Brand-ului Saatchi & Saatchi este transferat către Publicis Groupe Bucureşti, de la 1 ianuarie 2015
Publicis Groupe şi Centrade Saatchi&Saatchi anunţă astăzi că, în România, brand-ul Saatchi & Saatchi va fi consolidat sub o singură entitate legală, Lion Communication SA, al cărui acţionar majoritar este Publicis Groupe. Această entitate legală va include cele trei branduri ale grupului: Publicis, Leo Burnett şi Saatchi&Saatchi. Transferul se va face începând cu 1 ianuarie 2015. După această dată, agenţia şi echipa conduse de Radu Florescu vor continua să funcţioneze ca entitate independentă, păstrându-şi portofoliul de clienţi.
Decizia Publicis Groupe face parte din strategia globală de a consolida brandurile sub o singură entitate legală deţinută majoritar de Publicis şi de a asigura integrarea şi cooperarea regională pe pieţele unde acţionează.
Justin Billingsley, COO pentru Saatchi & Saatchi EMEA a declarat: “Am avut o relaţie foarte bună cu Centrade Saatchi & Saatchi şi Radu Florescu. Decizia noastră nu reflectă sub nici o formă eventuale nemulţumiri faţă de performanţele agenţiei (...). Grupul Publicis va continua parteneriatul cu fraţii Florescu în cazul Zenith Media.”
Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi & Saatchi a adăugat: „Referitor la operaţiunile grupului nostru, nu se va schimba nimic nici pentru clienţi, nici pentru angajaţi. Suntem încrezători că agenţia noastră va continua să crească”.
Publicis Groupe este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare, având servicii digitale (DigitasLBi, Razorfish, Rosetta, VivaKi, Nurun), publicitate (BBH, Leo Burnett, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi), relaţii publice, comunicare corporate şi evenimente (MSLGROUP), strategie de media, planificare şi achiziţii media (Starcom MediaVest Group şi ZenithOptimedia), healthcare communications, prin Publicis Healthcare Communications Group (PHCG), şi producţie, prin Prodigious.
Cu o experienţă de peste 20 de ani în România, grupul Centrade s-a dovedit a fi un partener pe termen lung atât pentru companii multinaţionale care au intrat pe piaţa românească, dar şi pentru initiative locale. Mai mult, Centrade a iniţiat parteneriate cu ONG-uri precum United Way, Fundaţia Principesa Margareta, ASEBUSS, AIESEC, Junior Achievement, OvidiuRo şi RFK Speak the Truth for Power susţinând eforturile acestora de a sprijini comunitatea locală.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro