Brandul Dacia recâştigă teren după 23 de ani: Birourile grupului Renault din vestul Capitalei devin Dacia Business Center

Autor: Bogdan Alecu Postat la 09 octombrie 2022 298 afişări

Grupul Renault a schimbat numele clădirii de birouri din Capitală unde sunt reunite sediile Automobile Dacia, Renault Commercial Roumanie, Renault Technologie Roumanie şi Centrul de Design din Renault Bucharest Connected în Dacia Business Center.

Brandul Dacia recâştigă teren după 23 de ani: Birourile grupului Renault din vestul Capitalei devin Dacia Business Center

Grupul Renault a schimbat numele clădirii de birouri din Capitală unde sunt reunite sediile Automobile Dacia, Renault Commercial Roumanie, Renault Technologie Roumanie şi Centrul de Design din Renault Bucharest Connected în Dacia Business Center. 

Este pentru prima dată când un proiect-simbol include în denumire „Dacia“ şi nu Renault. Până acum, în ultimii 23 de ani de la privatizarea uzinei, toate noile entităţi au purtat în denumire numele de „Renault“, nu de „Dacia“, cu excepţia companiei Automobile Dacia, care deţine fabrica auto. 

Luca de Meo, şeful Grupului Renault anunţa la început de 2021 că Dacia va avea o identitate de sine stătătoare, motiv pentru care acum are propriul site media, propriul director executiv şi modele care nu mai au corespondent şi sub sigla Renault. 

„Având în vedere că Grupul Renault este singurul chiriaş al clădirii şi contractul semnat, ei pot redenumi clădirea“, au explicat reprezentanţii Globalworth, proprietarul proiectului de birouri. Grupul Renault a semnat cu Globalworth în 2019 un contract pe 11 ani pentru birouri. 

Angajaţii care lucrează în clădire momentan au un program hibrid, care include atât munca de la birou cât şi munca de acasă.  

Lucrările la actualul Dacia Business Center au fost demarate în luna august 2017, iar clădirea a fost finalizată în luna februarie 2019. Proiectul include 40.000 de metri pătraţi de birouri de clasa A şi un etaj subteran de 

10.000 mp ce include aproximativ 240 de locuri de parcare, la care se adaugă cele 760 de locuri aflate la suprafaţă. Proiectul înglobează şi un centru de design de 8.000 mp,  un amfiteatru cu o capacitate de 350 de locuri destinat evenimentelor, un restaurant, sală de sport şi un cabinet medical.

La aproape doi ani de la inaugurarea Renault Bucharest Connected, centrul care reuneşte toate diviziile Grupului Renault în România, francezii au subînchiriat o parte din spaţii pe fondul modului de lucru hibrid. 

Groupe Renault România a inaugurat în iunie 2019 noul sediu din Bucureşti, unde lucrează 3.200 de angajaţi care se aflau anterior în 6 locaţii din Bucureşti. Sediul a fost dezvoltat de Globalworth, compania imobiliară care a devenit principalul investitor pe piaţa imobiliară din România şi Polonia, vizavi de West Gate pe Str. Preciziei.

Sediul este alcătuit dintr-un restaurate cu o capacitate de 800 de locuri, o cafeanea, sală de gimnastic dotată cu vestiare şi cabine de duş, 2 cabinete medicale, un centru de formare şi dezvoltare, un amfiteatru cu o capacitate de 350 de locuri, un hub de inovaţie, un spaţiu destinat workshop-urilor şi expoziţiilor dotat cu bibliotecă, un showroom Dacia Renault pentru achiziţia de vehicule destinat exclusiv angajaţilor, zone de parcare pentru biciclete şi motociclete, spaţii verzi în exterior şi spaţii de încarcare pentru vehicule electrice.

 

 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.