Brandul de modă Mango, imun la „atacurile“ platformelor online din China. Retailerul spaniol de modă mass market Mango a ajuns la afaceri de 96,5 mil. lei în România anul trecut, plus 14%

Autor: Alexandra Matei Postat la 19 martie 2025 14 afişări

Retailerul spaniol de modă Mango, unul dintre cele mai cunoscute din segmentul mass-market, a reuşit să se menţină pe creştere anul trecut, chiar şi în ciuda faptului că platformele online cu produse din China, cum sunt Temu sau Shein, au câştigat tot mai mult teren în rândul consumatorilor români şi au umplut maşinile curierilor români.

Brandul de modă Mango, imun la „atacurile“ platformelor online din China. Retailerul spaniol de modă mass market Mango a ajuns la afaceri de 96,5 mil. lei în România anul trecut, plus 14%

Mango este un brand de modă mass market, fondat în 1984 la Barcelona de doi fraţi Brandul este poziţionat pe segmentul puţin peste medie şi are preţuri similare cu Zara, un alt nume spaniol  Compania are câteva mii de magazine în peste 120 de ţări, iar o parte dintre acestea sunt în România - şapte în Bucureşti şi alte câteva în ţară.

Retailerul spaniol de modă Mango, unul dintre cele mai cunoscute din segmentul mass-market, a reuşit să se menţină pe creştere anul trecut, chiar şi în ciuda faptului că platformele online cu produse din China, cum sunt Temu sau Shein, au câştigat tot mai mult teren în rândul consumatorilor români şi au umplut maşinile curierilor români.

Compania Mango Garments Rom SRL, sub care funcţionează brandul Mango pe piaţa locală şi singura firmă a retailerului spaniol din România, a avut în 2024 o cifră de afaceri de 96,5 mil. lei, în creştere cu aproape 14% faţă de anul precedent, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Profitul a fost însă în scădere anul trecut. Mango Garments SRL a raportat un profit net de doar 31.000 de lei în 2024 vs. 1 mil. lei în anul anterior.

De asemenea, şi numărul angajaţilor a fost într-o uşoară scădere în 2024, compania funcţionând cu 132 de salariaţi anul trecut, faţă de 140 în 2023.

Mango este un brand de modă mass-market, fondat în 1984 la Barcelona de doi fraţi. Brandul este poziţionat pe segmentul puţin peste medie şi are preţuri similare cu Zara, un alt nume spaniol. Compania are câteva mii de magazine în peste 120 de ţări. O parte dintre acestea sunt în România. Conform datelor de pe site-ul propriu, Mango deţine şapte magazine în Bucureşti şi alte câteva în ţară.

Iniţial brandul a fost adus local în sistem de franciză, pentru ca apoi reţeaua să vină direct, conform celor mai recente date ale ZF. Acesta a fost modelul practicat de mai multe companii din domeniu.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Mango,
moda,
brand,
preturi,
magazine,
zara,
consumatori

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.