Brandul de modă Mango, imun la „atacurile“ platformelor online din China. Retailerul spaniol de modă mass market Mango a ajuns la afaceri de 96,5 mil. lei în România anul trecut, plus 14%
Retailerul spaniol de modă Mango, unul dintre cele mai cunoscute din segmentul mass-market, a reuşit să se menţină pe creştere anul trecut, chiar şi în ciuda faptului că platformele online cu produse din China, cum sunt Temu sau Shein, au câştigat tot mai mult teren în rândul consumatorilor români şi au umplut maşinile curierilor români.
♦ Mango este un brand de modă mass market, fondat în 1984 la Barcelona de doi fraţi ♦ Brandul este poziţionat pe segmentul puţin peste medie şi are preţuri similare cu Zara, un alt nume spaniol ♦ Compania are câteva mii de magazine în peste 120 de ţări, iar o parte dintre acestea sunt în România - şapte în Bucureşti şi alte câteva în ţară.
Retailerul spaniol de modă Mango, unul dintre cele mai cunoscute din segmentul mass-market, a reuşit să se menţină pe creştere anul trecut, chiar şi în ciuda faptului că platformele online cu produse din China, cum sunt Temu sau Shein, au câştigat tot mai mult teren în rândul consumatorilor români şi au umplut maşinile curierilor români.
Compania Mango Garments Rom SRL, sub care funcţionează brandul Mango pe piaţa locală şi singura firmă a retailerului spaniol din România, a avut în 2024 o cifră de afaceri de 96,5 mil. lei, în creştere cu aproape 14% faţă de anul precedent, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe. Profitul a fost însă în scădere anul trecut. Mango Garments SRL a raportat un profit net de doar 31.000 de lei în 2024 vs. 1 mil. lei în anul anterior.
De asemenea, şi numărul angajaţilor a fost într-o uşoară scădere în 2024, compania funcţionând cu 132 de salariaţi anul trecut, faţă de 140 în 2023.
Mango este un brand de modă mass-market, fondat în 1984 la Barcelona de doi fraţi. Brandul este poziţionat pe segmentul puţin peste medie şi are preţuri similare cu Zara, un alt nume spaniol. Compania are câteva mii de magazine în peste 120 de ţări. O parte dintre acestea sunt în România. Conform datelor de pe site-ul propriu, Mango deţine şapte magazine în Bucureşti şi alte câteva în ţară.
Iniţial brandul a fost adus local în sistem de franciză, pentru ca apoi reţeaua să vină direct, conform celor mai recente date ale ZF. Acesta a fost modelul practicat de mai multe companii din domeniu.
Urmărește Business Magazin

Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro
-
Ce mai face George Soros la 94 de ani, „inamicul public" numărul 1 din România. Cine este Alexander Soros, urmașul lui, care a fost decorat de fostul președinte american Joe Biden în locul tatălui său. Scott Bessent, mâna dreaptă a lui Soros, alături de care a prăbușit lira sterlină, e acum ministru de Finanțe în SUA