Brandul de modă Marc Cain merge contra curentului. „Am ales să producem în continuare în România, deşi mulţi alţi retaileri au plecat invocând salarii prea mari“

Postat la 08 iulie 2019 91 afişări

În perioada 2008-2018 salariul mediu net din producţia de îmbrăcăminte şi încălţăminte a crescut de la 750 de lei la 1.600-1.800 de lei, dar rămâne cu până la 40% sub media naţională, croitoresele şi cusătoresele primind printre cele mai mici salarii pe economie.

Brandul de modă Marc Cain merge contra curentului. „Am ales să producem în continuare în România, deşi mulţi alţi retaileri au plecat invocând salarii prea mari“

Brandul german de modă Marc Cain, activ pe segmentul pre­mium al pieţei, îşi realizează hai­nele în Europa de Sud, în Asia, acasă în Germania şi în Europa de Est, inclusiv în România, potrivit publicaţiei Fashion United. Compania anun­ţă ca va continua să producă local în pofida creş­terilor de costuri datorate majorărilor sa­larile dat fiind că piaţa din România oferă textilieri bine pregătiţi.

 

„Pentru că avem standarde ridicate când vine vorba de nivelul de pregătire al celor care realizează hainele noastre şi în ceea ce priveşte produsul final, suntem dependenţi de spe­cialiştii calificaţi, cu experienţă în dome­niu. În timp ce alte branduri au plecat din România după majorările salariale care au dus la majorări de costuri pentru branduri, Marc Cain a ales să rămână, asigurând de lu­cru furnizorilor şi securizând locuri de muncă pentru oamenii din industrie“, spun oficialii companiei chestionaţi de Fashion United.

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
romania,
salarii,
alegere,
brand

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.