Brandurile care pun România pe harta businessului mondial: Dacia şi Bitdefender au dat tonul, dar alte mărci de consum vin puternic din urmă
Pufuleţii Gusto şi-au găsit loc pe rafturile magazinelor din toată lumea, printre care şi pe cele ale supermarketului din gara centrală din Viena.
Snackurile Croco fac şi ele înconjurul lumii, oprindu-se şi în benzinăriile din Georgia. Dermatocosmeticele Ivatherm au ajuns în farmaciile din Dubai, Croaţia sau Japonia.Dacia rulează pe străzile din Cuba, Noua Caledonie sau Islanda.Iar antivirusul Bitdefender este fără doar şi poate cel mai utilizat brand românesc peste graniţă, fiind folosit de peste 500 de milioane de persoane, adică unu din 15 oameni din lume. Iar acestea sunt doar câteva exemple.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro