BRAT aduce noi îmbunătăţiri serviciului Monitorizarea Investiţiilor în Publicitate

Autor: Madalina Cerban Postat la 14 mai 2015 30 afişări

Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) a anunţat, joi, că va aduce noi îmbunătăţiri serviciului Monitorizarea Investiţiilor în Publicitate (MIP), pentru a veni în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor acestuia.

Studiul Monitorizarea Investiţiilor în Publicitate oferă, prin intermediul aplicaţiei Media Monitor, informaţii detaliate cu privire la campaniile de publicitate desfăşurate în presa scrisă, radio, online şi OOH (Out-of-home), potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.

"Venind în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor serviciului, BRAT adaugă două noi modalităţi de raportare automatizată în cadrul serviciului", se spune în comunicat.

Astfel, săptămânal şi lunar, beneficiarii serviciului pot primi rapoarte predefinite ce conţin toate campaniile publicitare noi lansate în ultima săptămână, respectiv în ultima lună. Aceste noi caracteristici ale raportării completează sistemul de avertizare rapidă "Early Warning" funcţional încă de la începutul serviciului, şi care constă în semnalarea lansării unei campanii de publicitate într-un termen cât mai scurt de la lansarea acesteia.

Serviciul este disponibil pentru presa scrisă, radio şi online şi, încă de la implementare, caracteristica sa principală a fost aceea de a pune zilnic la dispoziţia utilizatorilor rezultate de monitorizare complete şi verificate pentru campaniile lansate în ziua curentă (print) sau în ziua anterioară (radio şi online).

Prima livrare a rapoartelor săptămânale a avut loc pe 12 mai, iar prima livrare a rapoartelor lunare va avea loc la începutul lui iunie, pentru luna mai.

Sistemul de avertizare rapidă poate fi accesat fără costuri suplimentare de membrii BRAT beneficiari ai studiului MIP şi de orice altă companie în baza unui contract.

Biroul Român de Audit Transmedia este organizaţia industriei de media din România care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presa scrisă, online, radio şi outdoor). BRAT este recunoscut ca reper al pieţei de publicitate pentru presa scrisă şi mediul online în ceea ce priveşte rezultatele de audienţă, tirajul publicaţiilor şi traficul site-urilor.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
BRAT,
MIP,
/actualitate/brat-aduce-noi-imbunatatiri-serviciului-monitorizarea-investitiilor-in-publicitate-14265445
14265445
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.