Brico Depôt România începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker
Brico Depôt România, parte a Kingfisher plc, companie internaţională de îmbunătăţire a locuinţei, continuă planul de integrare şi consolidare a activităţii operaţionale pe piaţa din România şi începe procesul de rebranding al portofoliului de magazine Praktiker în Brico Depôt.
Achiziţia Praktiker consolidează poziţia grupului Kingfisher pe piaţa locală de îmbunătăţire a locuinţei, devenind în prezent numărul doi în România, cu o reţea de 38 de magazine şi cu oportunităţi de creştere pe piaţa locală. Procesul de rebranding va fi finalizat până la începutul sezonului de primăvară, astfel încât în prima parte a anului 2019 Kingfisher va opera întreaga reţea din România sub brandul Brico Depôt.
Procesul de rebranding al reţelei Praktiker va fi implementat în mai multe etape şi continuă demersul grupului Kingfisher de a contribui la dezvoltarea pieţei de îmbunătăţire a locuinţei din România. Concentrate în jurul strategiei operaţionale ONE Kingfisher, lansate în 2016, direcţiile de dezvoltare includ transformarea gamelor actuale de produse prin integrarea unor game de produse inovatoare, disponibile în toate magazinele din Europa. În prezent, 7.500 de produse din oferta unificată se găsesc în reţeaua Brico Depôt, iar peste 5.000 dintre acestea sunt disponibile deja şi în magazinele Praktiker.
Pe lângă procesul de rebranding, planul de optimizare a reţelei comerciale şi eficientizare a activităţii operaţionale include şi închiderea a trei magazine Praktiker, respectiv Arad, Braşov şi Piteşti. Brico Depôt a prevăzut însă un plan de suport şi integrare a cât mai multor angajaţi în reţeaua de magazine existentă.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro