Brillio, o multinaţională americană cu o prezenţă puternică în România, vrea să inoveze Formula 1 şi devine Official Digital Transformation Partner al echipei Atlassian Williams Racing

Autor: Ştefan Stan Postat la 28 aprilie 2025 48 afişări

Brillio, o multinaţională americană cu o prezenţă puternică în România, vrea să inoveze Formula 1 şi devine Official Digital Transformation Partner al echipei Atlassian Williams Racing

Brillio, o multinaţională de consultanţă în tehnologie şi servicii de transformare digitală cu sediul în SUA, cu o prezenţă puternică în România, a încheiat un parteneriat major pe mai mulţi ani cu Atlassian Williams Racing pentru a deveni Official Digital Transformation Partner. Prin acest parteneriat, care marchează un moment important în sezonul de Formula 1 din 2025, Brillio îşi va aplica expertiza în date, inteligenţă artificială şi cloud engineering pentru a accelera transformarea echipei şi a creşte performanţa.

Ca parte a acordului, Brillio va deveni şi Official Data and AI Services Partner al echipei, lucrând pentru a sprijini iniţiativele digitale ale Atlassian Williams Racing.

„Brillio va juca un rol esenţial în accelerarea transformării Atlassian Williams Racing. Expertiza lor în data engineering de înaltă performanţă va fi crucială pentru obţinerea unui avantaj competitiv — atât pe pistă, cât şi în afara acesteia,” a spus Sorin Cheran, Chief Information and Analytics Officer, Atlassian Williams Racing.

Brandul Brillio va apărea pe maşinile de Formula 1 FW47 pilotate de Alex Albon şi Carlos Sainz.

„Acest parteneriat este un moment de mândrie pentru Brillio România şi o dovadă clară a talentului pe care l-am cultivat aici,” a adăugat Dragoş Stoica, Country Manager, Brillio România.
„Sprijinirea uneia dintre cele mai emblematice echipe din Formula 1 prin inovaţie reflectă impactul pe care inginerii şi specialiştii noştri în date din România îl aduc la nivel global, a adăugat Dragoş.

„Suntem încântaţi să primim Brillio ca partener al Atlassian Williams Racing într-un moment atât de important pentru această echipă. Brillio se alătură unei liste tot mai mari de companii globale de top care cred în destinaţia noastră şi vor să contribuie la această călătorie,” a declarat James Vowles, Team Principal, Atlassian Williams Racing.

De aproape 50 de ani, Atlassian Williams Racing se află în fruntea unuia dintre cele mai rapide sporturi de pe planetă, fiind una dintre cele mai de succes trei echipe din istorie care concurează în Campionatul Mondial FIA Formula 1. Echipa britanică deţine 16 titluri mondiale în Formula 1.


Citiţi şi:  

Business sportiv. Made in Romania la F1. România nu are niciun concurent la Formula 1, însă este reprezentată de trei companii din Bucureşti, Cluj-Napoca şi Oradea, iar o fabrică din Slatina produce anvelopele din toate grand prix-urile de Formula 1. 

Brillio, multinaţională americană prezentă în România, se extinde. Dragoş Stoica, Country Manager Brillio România: Continuăm să investim şi să ne extindem puternic în piaţa locală. Am crescut de aproape trei ori în ultimii doi ani şi avem planuri mari pentru România

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
Brillio,
Williams
0 seconds of 1 minute, 7 secondsVolume 0%
Press shift question mark to access a list of keyboard shortcuts
00:00
01:07
01:07
 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.

www.zf.ro
Impactul real al tarifelor preşedintelui Trump: La ce preţ ar putea ajunge un iPhone dacă tarifele rămân în picioare? Costurile urcă de până la 10 ori