British American Tobacco extinde distribuţia glo, produsul cu potenţial de risc redus pentru fumători, în şapte oraşe din România

Autor: Florin Casota Postat la 17 ianuarie 2018 1152 afişări

British American Tobacco (BAT) România a anunţat astăzi extinderea reţelei de distribuţie glo™, cel mai nou produs al companiei care încălzeşte, nu arde tutunul, pe pieţele din şapte oraşe mari: Bucureşti, Constanţa, Craiova, Cluj-Napoca, Timişoara, Braşov şi Iaşi.

British American Tobacco extinde distribuţia glo, produsul cu potenţial de risc redus pentru fumători, în şapte oraşe din România

Începând cu această săptămână, consumabilele de tutun pentru glo™, numite Neostiks, sunt disponibile în aproximativ 2.000 de magazine, lanţuri internaţionale de supermarket-uri şi benzinării din Bucureşti, Constanţa, Craiova, Cluj-Napoca, Timişoara, Braşov şi Iaşi. Acum, dispozitivul glo™ este disponibil online, , în magazinul dedicat glo™ din Băneasa Shopping City din Bucureşti şi prin reţeua de ambasadori, în timp ce consumabilele sunt accesibile şi în cele 2.000 de puncte de vânzare cu amănuntul la nivel naţional.

Preţul promoţional la prima achiziţie a dispozitivului, împreună cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks se va comercializa la un preţ comparabil cu cel al unui pachet de ţigarete (17 Lei).

„Extinderea este o parte vitală a angajamentului companiei şi a eforturilor noastre de a creşte gradul de informare şi conştientizare cu privire la aceste noi produse de ultimă generaţie pe care le-am lansat în magazinul nostru din Bucureşti în luna decembrie a anului trecut. Prin creşterea accesului la produsele cu potenţial de risc redus şi prin intermediul ambasadorilor noştri care informează consumatorii cu privire la modul în care funcţionează glo™, putem să sprijinim mai bine orice fumător care ar putea avea în vedere trecerea la această alternativă cu potenţial de risc redus”, a declarat Asli Ertonguc, Southern Central Europe Area Marketing Director la British American Tobacco.

Din 2012, British American Tobacco a investit peste 2,5 miliarde dolari în aceste alternative cu potenţial de risc redus la fumatul tradiţional.

Potrivit companiei, conform cercetărilor existente, vaporii produşi de glo prin încălzirea tutunului conţin cu aproximativ 90% - 95% mai puţine substanţe nocive decât fumul de ţigară obişnuită. De asemenea, glo produce mai puţin miros şi nu generează scrum, în comparaţie cu fumatul.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.