Bucătăria modei
După ce şi-au căutat multă vreme inspiraţia prin alte părţi, creatorii de modă coboară în bucătărie, fie ca s-o înfrumuseţeze, fie ca să se folosească de mâncare pentru creaţiile lor.
Casa Fendi, spre exemplu, scrie Financial Times, se înscrie în rândul celor care vor să înfrumuseţeze locul în care cei ai casei îşi prepară hrana, lansând gama Fendi Cucine, formată din insule de bucătărie, vitrine frigorifice pentru vinuri sau dulapuri elegante.
Dolce & Gabbana şi-a îndreptat atenţia spre electrocasnice, colaborând cu producătorul Smeg la o gamă de articole viu colorate pictate manual, printre care frigidere, aragazuri sau mixere, dar în acelaşi timp a pus şi lista de bucate pe hainele din ultimele sale colecţii, unde s-au putut vedea rochiţe cu covrigei, fursecuri de diverse forme şi flori, cornuleţe ori mai prozaicele păstăi şi boabe de mazăre.
Britanica Molly Goddard şi-a amenajat podiumul de prezentare sub forma unei bucătării bine utilate şi aprovizionate, pornind de la ideea unei petreceri pentru care lumea se îmbracă elegant, dar când ajunge la locul de desfăşurare constată că aceasta se ţine în bucătărie, unde, de fapt, te distrezi cel mai bine, după cum afirmă creatoarea.
Designerul de articole vestimentare şi accesorii de lux de origine uruguayană Gabriela Hearst şi-a ales ca loc de prezentare a colecţiei sale de toamnă/iarnă 2018 un local din Manhattan, unde i-a putut servi pe invitaţi cu mâncăruri pregătite de un maestru bucătar uruguayan, dorind să sublinieze astfel că luxul înseamnă şi o mâncare bună savurată alături de familie şi prieteni, idee pe care de altfel o susţin şi case ca Gucci, Burberry sau Ralph Lauren, care au propriile lor cafenele şi restaurante, unde clienţii se pot relaxa.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro