Burgeri pe viaţă pentru femeia din Rusia care rămâne însărcinată cu un jucător de la Campionatul Mondial şi „asigură succesul întregii echipe ruseşti pentru generaţiile ce urmează”. Cum arată campania pentru care Burger King a trebuit să îşi ceară scuze în mod public
Burger King şi-a cerut scuze public după ce a oferit „burgeri pe viaţă” de la Whoppers oricărei rusoaice care rămâne însărcinată cu un jucător de la Campionatul Mondial de Fotbal, potrivit CNBC.
Criticii au asaltat oferta, anunţată de lanţul de restaurante în Rusia, prin social media, numind-o sexistă şi jignitoare.
Anunţul a fost eliminat astăzi de pe conturile de social media ale Burger King. Acesta promitea burgeri gratis pentru femeia care întâlnea „cele mai bune gene fotbalistice” şi „asigură succesul întregii echipe ruseşti pentru generaţiile ce urmează”.
În cadrul unei declaraţii pentru Associated Press, Burger King a transmis
„Ne cerem scuze cu privire la promoţia clar ofensatoare pe care a lansat-o echipa din Rusia online”, transmite Burger King în cadrul unei declaraţii pentru Associated Press. Compania transmite că oferta „nu reflectă brandul şi valorile lui” şi că ia măsuri pentru a se asigura că nu se repetă.
Reclamele în Rusia se bazează de multe ori pe stereotipuri sexiste, în general cele care se referă la evenimente sportive precum Cupa Mondială.
Lanţul de restaurante Burger King a intrat pe piaţa din România în anul 2008, la începutul crizei economice, dar până la sfârşitul anului 2012 a închis toate restaurantele.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe Alephnews
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro